برای اولین بار منتشر شد؛ رهبر انقلاب: من از طرف موسوی از آمریکایی‌ها اعلام برائت کردم، اما خودش نه! + فیلم


رهبر انقلاب اسلامی: «آمریکایی ها اسم موسوی را آورده بودند؛ گفته بودند اینها از ما هستند. من گفتم خیر. اینها از شما نیستند؛ من از طرف اینها از دشمنان نظام اعلام برائت کردم، اما خودشان این کار را نکردند!»

گروه تاریخ-رجانیوز: ۲۹ خرداد سال ۸۸، دانشگاه تهران یک روز تاریخی را برای همیشه به نام خود ثبت کرد؛ برپایی عظیم ترین نماز جمعه تاریخ جمهوری اسلامی، به امامت رهبر معظم انقلاب. ایشان در خطبه های نماز جمعه با طرح مسایل مختلفی از جمله حوادث بعد انتخابات، تاکید بر رسیدگی قانونی به اعتراض معترضین توسط شورای نگهبان، نقاط قوت و ضعف مناظرات تلوزیونی قبل انتخابات، تفاوت نظرهای بین مسئولین ارشد نظام، عدم امکان وقوع انقلاب مخملی در جمهوری اسلامی، تاکید بر رقابت دورن نظام هر۴ نامزد انتخابات، باج ندادن به قانون شکنان، ضرورت پرهیز از اردو کشی های خیابانی، رسوایی سران جنایتکار امریکا و انگلیس در جهان و ... به طور مفصل با مردم صحبت کردند.

به گزارش رجانیوز، روز گذشته ۲۹ خرداد ۸۸، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بمناسبت دهمین سالروز این نماز جمعه تاریخی، اقدام به پخش گزیده‌ای از خطبه‌های رهبر انقلاب در نماز جمعه مذکور کرده است.

همچنین، بیانات رهبر انقلاب در ارتباط با فتنه سال ۸۸که در جلسات خصوصی ایراد شده است، بخش دیگری از این نماهنگ که تحت عنوان «موج‌سواری» منتشر شده است، می‌باشد.ّ

از مهم‌ترین صحبت‌های رهبر انقلاب درباره فتنه که در این نماهنگ استفاده شده است، می‌توان به نگرانی ایشان از عدم مرز بندی سران فتنه با آمریکا و اسرائیل اشاره کرد.

رهبر انقلاب در یکی از دیدارهای خصوصی اینگونه به این موضوع می‌پردازد: «آمریکایی ها اسم موسوی را آورده بودند؛ گفته بودند اینها از ما هستند. من گفتم خیر. اینها از شما نیستند؛ من از طرف اینها از دشمنان نظام اعلام برائت کردم، اما خودشان این کار را نکردند.»

سخنان رهبر انقلاب درباره اینکه سران فتنه با آشوب‌طلبی‌های خود به کشور ضربه زدند نیز بخش دیگری از این نماهنگ است: «مسئله این است که اینها(سران فتنه) دانسته یا نداسته کشور را به یک چالش عظیم کشاندند، به نفع دشمنان، به نفع آمریکا.»

اعلام حمایت تمام و کمال آمریکا از فتنه‌گران نیز موضوع دیگری است که در خلال صحبت‌های رهبر انقلاب به آن اشاره شده است.

فیلم کامل این نماهنگ در ادامه قابل مشاهده است.


موج سواری.mp4 | دانلود فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تاریخی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند