شارژ سریع 120 واتی شرکت Vivo معرفی شد


رسانه کلیک – شرکت ویوو امروز از فناوری شارژ سریع 120 واتی خود رونمایی کرد. این تکنولوژی باعث شارژ یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در مدت زمان 13 دقیقه می شود. شرکت های مختلف در حال توسعه فناوری شارژ سریع مخصوص به خود هستند. رقابت روزبه‌روز در این بخش داغ تر شده و گوشی […] نوشته شارژ سریع 120 واتی شرکت Vivo معرفی شد اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار...

رسانه کلیک – شرکت ویوو امروز از فناوری شارژ سریع 120 واتی خود رونمایی کرد. این تکنولوژی باعث شارژ یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در مدت زمان 13 دقیقه می شود.

شرکت های مختلف در حال توسعه فناوری شارژ سریع مخصوص به خود هستند. رقابت روزبه‌روز در این بخش داغ تر شده و گوشی ها سریع تر از گذشته شارژ می شوند.

سال گذشته شرکت وان پلاس به قابلیت شارژ 30 واتی دست پیدا کرد و هواوی نیز محصولات را با قابلیت پشتیبانی از شارژ 40 واتی در اختیار خریداران قرار داد. در این میان شرکت Oppo اولین گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 50 واتی SuperVOOC Flash Charge را روانه بازار کرد.

امروز شرکت ویوو از شارژ سریع 120 واتی رونمایی کرد. این تکنولوژی که Super FlashCharge 120W نام دارد، می تواند 50 درصد از ظرفیت یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان 5 دقیقه شارژ کند. در صورتی که خواهان شارژ کامل باتری دستگاه خود باشید، تنها به 13 دقیقه زمان نیاز دارید!

شارژ سریع 120 واتی شرکت Vivo معرفی شد

این شرکت خود را برای نمایشگاه MWC در شانگهای آماده می کند. این نمایشگاه از هفته آینده برگزار خواهد شد. انتظار می رود در MWC شانگهای، ویوو فناوری جدید خود را به نمایش بگذارد. علاوه بر این فناوری، شاهد رونمایی از یک گوشی 5G نیز خواهیم بود.

این فناوری در حالت تئوری جذاب به نظر می رسد؛ با این حال برای استفاده تجاری از آن باید مدتی منتظر بمانیم. افزایش سرعت شارژ باتری به معنای تولید بیشتر دما بوده که می تواند برای دستگاه و کاربران مشکل ایجاد کند. در حقیقت از معایب شارژ سریع می توان به افزایش دما و خرابی باتری اشاره کرد. شرکت شیائومی در گذشته نه چندان دور خبر از توسعه استاندارد شارژ سریع 100 واتی داده بود که وارد دنیای گوشی های هوشمند می شود.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟