تمام کشورهای دنیا به جز ایران به مواد مخدر با چشم تجارت نگاه می‌کنند/ دشمن با مواد مخدر می‌خواهد جوانان ما را نابود کند


تمام کشورهای دنیا به جز ایران به مواد مخدر با چشم تجارت نگاه می‌کنند/ دشمن  با مواد مخدر می‌خواهد جوانان ما را نابود کند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در تمام کشورهای دنیا به جز ایران با چشم تجارت به مواد مخدر نگاه می‌کنند.

سردار محمد مسعود زاهدیان در گفت‌وگوی اختصاصی با فانوس اظهار داشت: ایران در یکی از مسیرهای عبور مواد مخدر وجود دارد و در مجاورت کشوری قرار دارد که بزرگترین تولید کننده مواد مخدر در جهان است.

وی مواد مخدر را یکی از موضوعات مهم در سراسر جهان دانست و تصریح کرد: تغییر سبک زندگی‌ها و روابط‌های اجتماعی سبب شده است امروز مواد مخدر جزو پنج محصول پُر پول جهان باشد.

تمام کشورهای دنیا به جز ایران به مواد مخدر با چشم تجارت نگاه می‌کنند/ دشمن  با مواد مخدر می‌خواهد جوانان ما را نابود کند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور تصریح کرد: امروزه یکی از معضلات کشورهای غربی و شرقی مواد مخدر است و فقط مختص ایران نیست.

وی افزود: فرق ایران با کشورهای دیگر در این است که در کشور ما صدای واحدی از سران کشور برای مقابله با مواد مخدر به گوش می‌رسد ولی در کشورهای دیگر سران حکومتی با عنوان تجارت به مواد مخدر نگاه می‌کنند و مافیاهای بزرگی در داخل کشورشان به راه می‌اندازند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در آمریکا چند ده میلیون نفر معتاد وجود دارد، تصریح کرد: همین کشورهای غربی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جنگ نرم در صدد آن هستند جوانان عزیز ما را توسط مواد مخدر از رده خارج کنند.

سردار زاهدیان در ادامه با تاسف از فریب خوردن برخی از دانش‌آموزان و دانشجویان توسط دشمنان گفت: دشمن با راه‌انداختن تبلیغات به جوانان القا کرده است که با مصرف مواد مخدر توان مطالعاتی شما افزایش پیدا می‌کند و متاسفانه برخی‌ها این دروغ بزرگ را باور می‌کنند.

تمام کشورهای دنیا به جز ایران به مواد مخدر با چشم تجارت نگاه می‌کنند/ دشمن  با مواد مخدر می‌خواهد جوانان ما را نابود کند

وی تاکید کرد: مواد مخدر نقش مثبتی در توان فکری دانشجو ایجاد نمی‌کند و همه این‌ها جزو فریب‌های دشمن محسوب می‌شود.

سردار زاهدیان با بیان اینکه امروزه در کشور بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر معتاد وجوددارد، خاطرنشان کرد: به شکل میانگین هر معتاد اگر یک خانواده پنج نفره داشته باشد ۱۵ میلیون نفر در کشور درگیر موضوع اعتیاد هستند.

وی با بیان اینکه مواد مخدر همواره در کمین است و همه را می‌تواند درگیر خودش کند، تشریح کرد: برای آگاه‌سازی جامعه سال گذشته در کل کشور برای یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر آموزش چهره به چهره برگزار کردیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور کوچکترین عنصر جامعه را خانواده دانست و بیان داشت: یک خانواده هم می‌تواند موفق فرزندش را رقم بزند و هم می‌تواند مقدمات شکست فرزندش را فراهم کند و همین این موضوعات به تربیت درست بستگی داد.

خبرنگار: فرید حائری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا