ساختمان 5 طبقه تجاری و اداری در میدان ونک تهران در آتش سوخت


ساختمان 5 طبقه تجاری و اداری در میدان ونک تهران در آتش سوخت

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی آتش نشانی اعلام کرد: ساختمان 5 طبقه تجاری و اداری در میدان ونک تهران دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع آتش نشانان افراد گرفتار به سلامت از محل آتش سوزی خارج شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری ۱۲۵، عباس اعرابی که در محل حادثه حضور داشت گفت: حوالی ساعت ۲۰ روز گذشته این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه کامیونت حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک واحد اداری در طبقه پنجم یک ساختمان ۵ طبقه تجاری – اداری به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شده و دود ناشی از آن تمام واحد را فرا گرفته است.
این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول پس از قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از چند بند لوله آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند و همزمان گروه دوم آتش نشانان با جستجو در طبقات، همه ساکنان و افراد حاضر در این ساختمان را به بیرون منتقل کردند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی در پی نداشت، خاطرنشان کرد: این آتش سوزی با تلاش مستمرآتش نشانان مهار و خاموش شد.
اعرابی، علت وقوع این آتش سوزی را توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی اعلام کرد و گفت: آتش نشانان پس از تخلیه دود به وسیله فن های فشار قوی و اطمینان از عدم وجود خطر، تذکرات ایمنی لازم را به ساکنان و مالکان واحدهای اداری - تجاری ارائه کردند.

تهرام/‏۷۲۴۳/‏/‏۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس