نخستین دوره استعداد یابی رول اسکی استان مرکزی برگزار شد


نخستین دوره استعداد یابی رول اسکی استان مرکزی  برگزار شد

اراک - ایرنا - نخستین دوره استعداد یابی رول اسکی استان مرکزی روز پنجشنبه در مجموع ورزشی 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دبیر هیأت اسکی استان مرکزی در حاشیه این رویداد ورزشی در گفت و گو با ایرنا، توضیح داد: رشته ورزشی رول اسکی از رشته‌های نوپا در کشور و استان مرکزی است و این دوره استعداد یابی نیز برای نخستین بار با حضور مدرسان کارآزموده فدراسیون اسکی در اراک برگزار شد.

«محمود رئوفی» افزود: این دوره استعداد یابی از ۲۵ تا ۳۰ خرداد در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک جریان داشت.

وی ادامه داد: ۵۰ ورزشکار زن و مرد در رده‌های مختلف سنی ۱۴ تا ۱۸ سال در این دوره استعدادیابی حضور داشتند که در نهایت ۱۱ ورزشکار مرد و هفت ورزشکار زن انتخاب شدند.

رول اسکی در زمره رشته‌های پرطرفدار در جهان است که درسال های اخیر فدراسیون جهانی اسکی سرمایه‌گذاری زیادی را بر روی آن انجام داده است.

در این رشته ورزشی چرخ‌هایی مشابه چرخ‌هایی اسکیت در زیر چوب اسکی قرار داده می‌شود و ورزشکاران می‌توانند در مناطق صاف که امکان رول اسکی را دارد مانور دهند.

رول اسکی چند سالی است که به ایران آمده و حضور نماینده ایران در کمیته جهانی این رشته ورزشی می‌تواند سبب تحول در این رشته ورزشی در ایران شود. رشته رول اسکی را می‌توان در تمامی نقاط ایران اجرایی کرد و مزیت آن عدم نیاز به برف برای اسکی کردن است.

۳۰۱۷/‏۶۰۱۳/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی