شناخت مزایای ویتامینه کردن مو و معرفی معایب آن


شناخت مزایای ویتامینه کردن مو و معرفی معایب آن

موی هر انسانی نیاز به تقویت و رسیدگی دارد همانطور که می دانید بیشتر خانم ها به زیبایی موهای خود اهمیت می دهند و خواستار داشتن موهایی زیبا و بدون نقص هستند، امروزه  راه های زیادی برای تقویت موها وجود دارد که از جمله این راه ها ویتامینه کردن مو است که در ادامه با مزایا و معایب آن آشنا می شویم. ویتامینه کردن مو  یکی از روشی ترمیمی مو  است که برای...

موی هر انسانی نیاز به تقویت و رسیدگی دارد همانطور که می دانید بیشتر خانم ها به زیبایی موهای خود اهمیت می دهند و خواستار داشتن موهایی زیبا و بدون نقص هستند، امروزه راه های زیادی برای تقویت موها وجود دارد که از جمله این راه ها ویتامینه کردن مو است که در ادامه با مزایا و معایب آن آشنا می شویم.

شناخت مزایای ویتامینه کردن مو و معرفی معایب آن

ویتامینه کردن مو یکی از روشی ترمیمی مو است که برای موهای آسیب دیده استفاده می شود که در این فرایند با استفاده از محصولات آب رسان و که دارای ویتامین و مواد تقویتی برای مو هستند که سلامت از دست رفته را دوباره به موها باز می گرداند و موهایی شاداب و انعطاف پذیر را به ما می دهد.

شناخت مزایای ویتامینه کردن مو و معرفی معایب آن

همه افراد چه زن و چه مرد به سلامت و زیبایی موهای خود اهمیت می دهند به همین علت برای داشتن موهایی سالم علاوه بر استفاده از مواد غذایی سالم و شامپوهای مناسب باید به ویتامین درمانی مو هم توجه داشت.

بسیاری از خانم ها به دلیل استفاده مکرر از رنگ ها و مواد شیمیایی مانند فر و دکلره دچار مشکلات فراوانی می شوند که لازم است با استفاده از مواد تقویتی و گیاهی درمان و سلامت موهای خود را از طریق ویتامینه مو بدست آورند.

شناخت مزایای ویتامینه کردن مو و معرفی معایب آن

مزایای ویتامینه کردن مو

محصولاتی که برای ویتامین درمانی موها استفاده می کنند دارای مواد معدنی ، ویتامین ،پروتئین ها هستند که با مالیدن بر روی مو ها این مواد به سرعت در ساقه نفوذ و جذب می شود ، با تزریق این مواد به ساقه مواد مغذی از دست رفته به کوتیکل مو بازگردانده و باعث استحکام بیشتر ریشه مو می شود. یکی از شناخته شده ترین محصول ویتامین درمانی مو Design Essentials RESTORE است که سرشار از محتویات طبیعی بوده. ویتامینه شدن موها بیشتر برای افرادی استفاده می شود که مشکلاتی اعم از: کم حجم بودن مو ،ریزش های منتشر مو، طاسی های مردانه است که با ویتامینه باعث تحریک و رشد مجدد پیازه های مو می شود.

شناخت مزایای ویتامینه کردن مو و معرفی معایب آن

یکی از روش های موقتی ترمیم موهای آسیب مو ویتامینه کردن مو است، که این کار باعث تقویت درخشندگی و شفافیت مو می شود. از مزیت های دیگر ویتامینه کردن مو این است که در شرایط نامطلوب آب و هوا و محیط مقاومت موها را بالا می برد. البته باید گفت که ویتامینه شدن موها انواع مختلفی دارد و برای موهای چرب ، خشک ، دکلره ، فر متفاوت است که مواد های مختلفی برای هر کدام استفاده می کنند.

شناخت مزایای ویتامینه کردن مو و معرفی معایب آن

معایب ویتامین درمانی مو

مو بافتی است که خودش خون رسانی و در واقع هیچ جذبی از محیط ندارد البته به جز آسیب‌های شیمیایی و حرارتی بنابراین نادرست است که گمان کنیم از طریق ویتامینه کردن موضعی چیزی جذب تارهای مو می‌شود، نمی‌توان گفت مثلا ویتامین C یا D می‌تواند جذب موها شود. با ویتامینه کردن فقط بافت چربی است که با مو تماس پیدا می‌کند آن را از خشکی درمی‌آورد و مو کمی حالت پذیر تر می‌شود. و باید به این نکته اشاره کرد که این روش موقتی است و بعد از مدت محدودی به حالت اولیه برمی گردد.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟