وزیر راه و شهرسازی از محور سامن- بروجرد بازدید کرد


وزیر راه و شهرسازی از محور سامن- بروجرد بازدید کرد

همدان- ایرنا- «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان همدان از روند اجرایی چهارخطه محور سامن - بروجرد در حوزه ارتباطی شهرستان ملایر بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر روز پنجشنبه در حاشیه این بازدید گفت: طول مسیر سامن - بروجرد ۱۵ کیلومتر است که قطعه نخست آن به طول ۶ کیلومتر آن در سال ۹۶ زیر بار ترافیک رفت.

حسین فارسی افزود: افزون بر ۷۰ میلیارد ریال برای اجرای قطعه نخست این محور هزینه شد که قطعه دوم به اعتباری حدود ۱۱۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

وی ادامه داد: ۹ کیلومتر از چهارخطه محور سامن - بروجرد باقی مانده است که هم اکنون سه کیلومتر آن آماده اجرای آسفالت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: چنانچه اعتبار مورد نیاز به قطعه دوم این مسیر اختصاص یابد، تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

فارسی یادآور شد: تاکنون اعتباری برای قطعه دوم این محور اختصاص پیدا نکرده است.

به گزارش ایرنا، وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه برای بازدید و بهره برداری از چند طرح عمرانی به استان همدان سفر کرده است.

کلنگ زنی ایستگاه راه آهن نهاوند، بهره برداری از برج مراقبت فرودگاه همدان، بازدید از ایستگاه راه آهن همدان، بیمارستان تویسرکان و محور سامن - بروجرد، آغاز عملیات ا جرایی ۲۲ کیلومتر از محور ملایر- آورزمان به نهاوند و آغاز عملیات اتصال راه آهن نهاوند به خط آهن ملایر - کرمانشاه از برنامه های سفر وی به این استان است.

شهرستان ملایر دارای ۹۱۰ کیلومتر راه است که ۱۸۳ کیلومتر آن راه اصلی، ۱۳۶ کیلومتر بزرگراه و ۵۹۱ کیلومتر راه روستایی است و ۱۸ درصد از راه های استان همدان را به خود اختصاص داده است.

۷۵۲۸/‏۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ