انصاریان: محبوبیت برانکو را دوست نداشتند


انصاریان: محبوبیت برانکو را دوست نداشتند

تهران-ایرنا-پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مدیران پرسپولیس باید پاسخگوی جدایی برانکو باشند و به نظر می رسد برخی ها محبوب شدن این چهره را زیاد نمی پسندیدند.

«علی انصاریان» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: برانکو برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید و محبوبیت زیادی نزد هواداران داشت و حالا همه طرفداران این تیم از جدایی مربی محبوبشان ناراحت هستند.
وی افزود: متاسفانه مسولان پرسولیس در قبال برانکو وظایف خود را انجام ندادند تا این مربی مربی کروات تصمیم به جدایی از جمع قرمزپوشان پایتخت بگیرد.
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس جدایی برانکو برای پرسپولیس اتفاق تلخی است و می تواند تاثیرات منفی در روند این تیم بگذارد.
انصاریان تصریح کرد: نتایجی که برانکو برای پرسپولیس گرفت عالی و درخشان بود. کارنامه او نشان می دهد این مربی بهترین روزها را برای پرسپولیس رقم زد و نتایجی گرفت که خیلی از مربیان قادر به انجام آن نبودند.
بازیکن اسبق پرسپولیس تاکید کرد: پرسولیس با برانکو سه بار پشت سر هم به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید، در جام حذفی قهرمان شد، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و دو سوپر جام باشگاه های ایران را به دست آورد و اینها برای همیشه در تالار افتخارات باشگاه پرسپولیس خواهد ماند.
وی در پایان گفت: مدیران پرسپولیس باید پاسخگوی جدایی برانکو باشند و به نظر می رسد برخی ها محبوب شدن این چهره را زیاد نمی پسندیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام