سری The Witcher تاکنون 40 میلیون نسخه فروش داشته است


سری The Witcher تاکنون 40 میلیون نسخه فروش داشته است

استودیوی «سی‌دی پراجکت رد»‌ (CD Projekt Red) همچنان روند موفقیت خود با سری The Witcher را با قدرت ادامه می‌دهد درحالی که انتظار Cyberpunk 2077 را هم می‌کشد. استودیوی سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده که سری The Witcher به 40 میلیون نسخه فروش دست پیدا کرده است که نصف این مقدار به The Witcher 3: Wild Hunt تعلق دارد. این یعنی این نسخه به تنهایی بیش از 20...

استودیوی «سی‌دی پراجکت رد»‌ (CD Projekt Red) همچنان روند موفقیت خود با سری The Witcher را با قدرت ادامه می‌دهد درحالی که انتظار Cyberpunk 2077 را هم می‌کشد.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده که سری The Witcher به 40 میلیون نسخه فروش دست پیدا کرده است که نصف این مقدار به The Witcher 3: Wild Hunt تعلق دارد. این یعنی این نسخه به تنهایی بیش از 20 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده است که برای هر عنوانی دستاورد بزرگی محسوب می‌شود، چه برسد برای یک عنوان هاردکور تک‌نفره‌ی نقش‌آفرینی.

سری The Witcher که بر اساس مجموعه رمانی با همین نام نوشته‌ی نویسنده‌ی لهستانی «آندری ساپکوفسکی»‌ (Andrzej Sapkowski) ساخته شده است، مجموعاً دارای سه نسخه هست اما بعد از سومین نسخه بود که به موفقیت جهانی دست پیدا کرد و نام آن بر سر زبان‌ها افتاد. داستان این سری در محیطی قرون وسطایی اما فانتزی تاثیرگرفته از داستان‌های محلی اروپای شرقی جریان دارد و ماجراهای Geralt of Rivia را دنبال می‌کند که یکی از معدود شکارچیان هیولای دارای قدرت‌های ماوراء طبیعی با نام The Witcher است. مبارزات سری همیشه استاندارد و برخوردار از کیفیت مطلوبی بوده اما در واقع داستان سری که تصمیمات بازیکن نقش مهمی را در آن ایفا می‌کند، نکته‌ی برجسته‌ی اصلی آن به حساب می‌آمده است.

سی‌دی پراجکت رد اولین نسخه‌ی سری The Witcher را توسط آتاری در سال 2007 برای پی‌سی به انتشار رساند و نسخه‌ی دوم را نیز در سال 2012 راهی پی‌سی و ایکس‌باکس 360 کرد، ولی به موفقیت جهانی و عمومی دست پیدا نکرد اگرچه توانست گستره‌ی طرفداران آن را افزایش دهد. نهایتاً در سال 2015 بود که The Witcher 3: Wild Hunt برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان روانه‌ی بازار شد، عنوان بهترین بازی سال 2015 را کسب کرد و استودیوی سی‌دی پراجکت رد را به یکی از مدعیان صنعت بازی‌سازی تبدیل کرد. اکنون درحالی که این عنوان تا قبل از پایان سال جاری میلادی برای نینتندو سوئیچ هم منتشر می‌گردد، سی‌دی پراجکت بازی بعدی خود یعنی Cyberpunk 2077 را که امروزه از داغ‌ترین بحث‌های عرصه‌ی بازی است و نمایش آن در E3 2019 از برجسته‌های این رویداد بود، در 16 آپریل 2020 مصادف با 28 فروردین 1399 به عرضه خواهد رساند.

سری The Witcher تاکنون 40 میلیون نسخه فروش داشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟