داستان بازی Elden Ring رویکردی مشابه Dark Souls و Bloodborne خواهد داشت


داستان بازی Elden Ring رویکردی مشابه Dark Souls و Bloodborne خواهد داشت

به نظر می‌رسد که استودیوی فرام‌ سافت‌ور بازی Elden Ring را به داستان‌سرایی غیرخطی و پیچیده‌تر عناوین Dark Souls و Bloodborne باز خواهد گرداند. جدیدترین عنوان استودیوی «فرام سافت‌ور» (FromSoftware) یعنی Sekiro: Shadows Die Twice درحالی که اشتراکات زیادی با عناوین قبلی این استودیو داشت، از طرفی هم در دو زمینه‌ی کلیدی یعنی مبارزات و داستان‌سرایی از...

به نظر می‌رسد که استودیوی فرام‌ سافت‌ور بازی Elden Ring را به داستان‌سرایی غیرخطی و پیچیده‌تر عناوین Dark Souls و Bloodborne باز خواهد گرداند.

جدیدترین عنوان استودیوی «فرام سافت‌ور» (FromSoftware) یعنی Sekiro: Shadows Die Twice درحالی که اشتراکات زیادی با عناوین قبلی این استودیو داشت، از طرفی هم در دو زمینه‌ی کلیدی یعنی مبارزات و داستان‌سرایی از آن‌ها فاصله گرفته بود. این عنوان بر خلاف سری Souls، داستان خود را به‌طور سر راست و مستقیم از طریق میان‌پرده‌های متعدد روایت می‌کرد و حال سوال اینجا است که آیا بازی Elden Ring هم مسیر آن را ادامه خواهد داد یا رویکرد عناوین قبل‌تر این استودیو را در پیش خواهد گرفت؟

همان‌طور که می‌دانید، عناوین سری Souls شامل تعداد انگشت‌شماری میان‌پرده می‌شدند و در سطح عاری از هرگونه اطلاعاتی بودند. در عوض، داستان در محیط بازی و توضیحات آیتم‌ها، مکالمه‌های اختیاری با ان‌پی‌سی‌ها و سایر عناصر مربوط به محیط گنجانده شده بود تا خود بازیکن در آن کشف‌ و کاوش کند. حال خالق سری Souls و کارگردان بازی Elden Ring یعنی «هیدتاکا میازاکی»‌ (Hidetaka Miyazaki) در گفت‌وگو با IGN اعلام کرده است که داستان‌سرایی این عنوان رویکردی مشابه به سری Souls خواهد داشت.

وی طی همین مصاحبه همچنین بیان داشته است که مبارزات این بازی هم بر پایه‌ی Dark Souls خواهد بود، اگرچه به‌خاطر محیط آزادتر و وسیع‌تر نهایتاً تجربه‌ی متفاوتی را به همراه خواهد داشت.

بازی Elden Ring که طی E3 2019 از آن رونمایی شد، در تاریخ نامشخصی در سال 2020 برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

داستان بازی Elden Ring رویکردی مشابه Dark Souls و Bloodborne خواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش