مسابقات درون اردویی تیم ملی بوکس در زنجان برگزار شد


مسابقات درون اردویی تیم ملی بوکس در زنجان برگزار شد

زنجان - ایرنا - در نخستین مرحله از مسابقات درون اردویی تیم ملی بوکس در زنجان که با مبارزه 24 بوکسور جوان در خانه بوکس برگزار شد هشت ورزشکار از راه یابی به مرحله بعد این رقابت ها بازماندند.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: این مسابقات بعداز ظهر چهارشنبه و با قضاوت امیرحسین صالحی زنجانی از داوران ملی این رشته ورزشی زنجان برگزار شد و روز جمعه /۳۱ خرداد/ نیز ۱۸ بوکسور حاضر در این اردو به مصاف هم خواهند رفت.

امید رشید روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسیب پذیری در ورزش بوکس بالا است و به همین دلیل احتمال اینکه هیچ بوکسوری در این دیدار از گردونه حضور در اردوی مرحله پنجم حذف نشود وجود دارد.

وی اظهار داشت: در حین تمرین های تیم ملی، ممکن است برخی بوکسورها آسیب دیده و نتوانند در مرحله بعدی این اردوها حضور یابند و به همین دلیل نباید در تعیین جایگزین با مشکل مواجه شویم.

رشید یادآور شد: در روزهای نخست، ۲۲ بوکسور در این اردو شرکت داشتند اما با توجه به اینکه درب اردوی تیم ملی برای دیگر ورزشکاران نیز باز است بنابراین چهار بوکسور نیز از استان‌های خوزستان، گلستان و سیستان و بلوچستان به جمع اردونشینان پیوستند تا توانمندی و شایستگی های خود برای حضور در تیم ملی مورد سنجش قرار دهند.

این داور زنجانی نیز گفت: مسابقات درون اردویی مرحله چهارم اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بوکس جوانان با انجام ۱۲ دیدار در خانه بوکس زنجان برگزار شد و بهترین های بوکس جوانان ایران به مصاف هم رفتند تا شاید بتوانند در این اردو باقی بمانند.

صالحی زنجانی افزود: مرحله نخست مسابقات درون اردویی با وجود بهترین های بوکس ایران در سطح کیفی و فنی بسیار بالایی برگزار شد و فردا / جمعه‬ ۳۱ خرداد / ‬نیز مرحله دوم انجام خواهد شد.

اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی بوکس جوانان ایران تا زمان اعزام به رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۹ اولان باتور مغولستان، در استان‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد که تاکنون سه مرحله آن در استان‌های دیگر برگزار شده و مرحله چهارم نیز به میزبانی استان زنجان از روز شنبه ۲۵ خرداد جاری آغاز شده است.

اردوی زنجان به مدت ۲ هفته خواهد بود و برای حضور توانمند و کسب آمادگی بهتر و بیشتر، پنج مرحله اردوی آمادگی و انتخابی دیگر نیز برگزار خواهد شد تا بهترین های این رشته برای اعزام به مسابقات برگزیده شوند.

۶۰۸۴/‌۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زرد زیباترین رنگ دنیاست وقتی بهنوش طباطبایی آن را به تن می‌کند! پیراهن جذاب این بازیگر ...