«ویژگی‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی» منتشر شد


«ویژگی‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی» منتشر شد

گروه ادب ــ در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، کتاب «ویژگی‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی» به همت مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت، تولید و منتشر شد.

«ویژگی‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی» منتشر شدبه گزارش ایکنا؛ کتاب «ویژگی‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی» شامل شش فصل و یک پیوست است که در فصل نخست آن «وضعیت کشور و ملت ایران در دوره رژیم پهلوی» بررسی شده و پنج ویژگی از ویژگی‌های این رژیم ارائه شده است.

در فصل دوم با عنوان «اسلام ناب محمدی (ص)» شش ویژگی آن تبیین شده و در فصل سوم ویژگی‌های نظام اسلامی و ویژگی‌های آن شامل ۹ ویژگی و پنج شاخص مکتب سیاسی امام خمینی (ره) ارائه شده است.

در فصل چهارم، نقش حضرت امام خمینی در انقلاب اسلامی و ویژگی‌های راه آن بزرگوار و هفت اصل از اصول مکتب معظم له بررسی شده است. در فصل پنجم تغییرات عمیق و اساسی حاصل از انقلاب اسلامی در ایران در پنج محور و آمار‌ها و اعترافات منابع غربی‌ها از پیشرفت‌های ملت ایران در چهل سال اخیر و هشت نقطه قدرت کشور که بر اثر انقلاب اسلامی ایجاد شده است، بحث و بررسی شده است.

در فصل ششم ۱۴ راهکار برای حفظ انقلاب اسلامی و ادامه پیشرفت‌ها و دستاورد‌های آن آمده است. در پایان کتاب هم در یک پیوست، برخی از دستاورد‌های جمهوری اسلامی در حوزه‌های سیاسی، علمی، صنعتی، معنوی و فرهنگی، سلامت، نظامی و کشاورزی و اقتصادی عرضه شده است.

این کتاب بر محوریت دیدگاه‌ها و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تهیه شده و در قطع رقعی در ۳۳۴ صفحه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟