عملیات اجرایی معبر پادگان زنجان به علت درخواست تغییر کاربری متوقف شد


عملیات اجرایی معبر پادگان زنجان به علت درخواست تغییر کاربری متوقف شد

زنجان - ایرنا - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: عملیات اجرایی معبر داخل پادگان ارتش بنا به دلایلی بیش از 10 روز متوقف شده که تغییر کاربری درخواستی از علت اصلی این مساله اعلام شده است.

حمید رضا حمیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروسه اجرای خیایان داخل پادگان شهر زنجان چند بار متوقف شد، این در حالی است که در ارتباط با چگونگی روند کار توافقاتی با مدیریت قبلی تیپ ۲ زرهی ارتش انجام گرفته بود که پس از تغییرات جدید، تشخیص دادند که کار تعطیل شود.

وی اظهار داشت: این طرح مهم شهری برای رفاه خاطر شهروندان بوده و همه ارگان‌ها، نهادها در راستای خدمات رسانی بهینه تلاش می‌کنند و در صورت به سرانجام رسیدن آن، آثار و برکات فراوانی را به دنبال دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان اضافه کرد: تغییر کاربری نیز از سوی کمیسیون ماده پنج، استانداری و دبیر خانه مسکن و شهر سازی انجام می‌گیرد و ارتباطی به شهرداری ندارد.

وی اظهار داشت: تعهدات شهرداری در اجرای این پروژه این بود که نسبت به دیوار کشی اقدام کرده و علاوه بر آن نسبت به جابجایی نگهبانی، ایجاد زیر گذر بین بخش شمالی و جنوبی پادگان را انجام دهد که امکان دسترسی بهتر را فراهم می‌کند و این موارد را در دستور کار قرار داده به هیچ عنوان تغییر کاربری در تعهدات شهرداری نیست.

حمیدی افزود: این مسائل نباید مانع توقف اجرای این پروژه شود که ادامه این روند علاوه بر افزایش هزینه‌های ناشی از آن، اتمام پروژه را در بازه زمانی طولانی مدت امکان پذیر می‌کند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان پیمانکار بازگشایی پادگان طی بازه زمانی اعلام شده را عهده دار شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان خاطر نشان کرد: تغییر کاربری این پروژه روش صحیحی نیست، و این مساله باید توسط استاندار حل و فضل شود که در صورت رفع آن نیز این مهم از طریق کمیسیون ماده پنج برطرف و در صورت حجم بالای کاربری نیز باید از طریق شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام گیرد که بسیار زمان بر خواهد بود.

پیش از این نیز شهردار زنجان بهمن سال گذشته در مراسم عملیات اجرای طرح سبزه میدان زنجان با اشاره به پروژه پادگان شهر زنجان گفته بود که با اجرای این پروژه خیابان اول شهرک کارمندان به خیابان عاصم زنجانی متصل می‌شود و با تحقق این امر خدمات رسانی به نحو مطلوبی انجام خواهد گرفت.
مسیح الله معصومی خاطر نشان کرده بود که مجری این پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به لحاظ دار بودن توانمندی و ظرفیت بالا انتخاب شد و امیدواریم طبق قرار منعقد شده این پروژه در طی هفت ماه و در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

۹۶۴۶/ ۸۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022