سامسونگ گلکسی نوت 10 به فناوری Sound on Display مجهز می شود


رسانه کلیک – اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی نوت 10 در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از حضور فناوری Sound on Display در آن می دهد. در گذشته شاهد انتشار تصاویری از محافظ نمایشگر پرچمداران آینده سامسونگ از سری گلکسی نوت بودیم. امروز تصاویر بیشتری از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 10 پرو به […] نوشته سامسونگ گلکسی نوت 10 به فناوری Sound on Display...

رسانه کلیک – اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از حضور فناوری Sound on Display در آن می دهد.

در گذشته شاهد انتشار تصاویری از محافظ نمایشگر پرچمداران آینده سامسونگ از سری گلکسی نوت بودیم. امروز تصاویر بیشتری از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 10 پرو به اینترنت راه پیدا کرده است.

این تصاویر توسط افشاگر معروف، Ice Universe در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. در بخش بالایی آن ها تنها شاهد حضور حفره ای برای دوربین سلفی هستیم و سازنده این محافظ برشی برای اسپیکر مکالمه در نظر نگرفته است. با توجه به این موضوع، سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ از فناوری Sound on Display بهره می برد. این تکنولوژی در هر دو نمونه این پرچمدار مورد استفاده قرار می گیرد.

در گذشته شاهد استفاده از فناوری SoD در برخی پرچمداران موجود در بازار بودیم که برای مثال می توان به هواوی P30 پرو و ال جی G8 ThinQ اشاره کرد.

استفاده از فناوری SoD در پرچمداران آینده سامسونگ قطعی نشده و تنها با استفاده از این تصاویر به آن پی می بریم. بنابراین این احتمال وجود دارد که این برند کره ای راه حل جدیدی برای اسپیکر مکالمه پیدا کرده باشد.

مشخصات سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو با طراحی مشابه گوشی های گلکسی S10 از راه می رسند. این محصولات دارای حفره درون نمایشگر بوده و از بدنه شیشه ای بهره می برند. سامسونگ روی پنل پشتی این گوشی های هوشمند چندین سنسور برای دوربین اصلی قرار می دهد که برخلاف گوشی های سری گلکسی اس 10، دارای چیدمان عمودی هستند.

پرچمداران آینده سامسونگ فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون خواهند بود. این محصولات قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی هستند. قدرت این گوشی های هوشمند توسط چیپست اگزینوس 9825 و یا اسنپدراگون 855 تامین می شود. جدیدترین گزارش ها به معرفی این دو اسمارت فون در تاریخ 7 آگوست اشاره می کنند.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق