نسل جدید کتابخوان آمازون کیندل اوسیس معرفی شد


رسانه کلیک – نسل جدید کتابخوان آمازون کیندل اوسیس از راه رسید. این کتابخوان قابلیت تنظیم دمای رنگ نمایشگر را برای کاربر به همراه دارد. کتابخوان آمازون کیندل Oasis جدید رسما معرفی شد. این محصول از قابلیت تنظیم دمای رنگ نمایشگر بهره می برد که آن را تبدیل به اولین کتابخوان آمازون با این ویژگی می […] نوشته نسل جدید کتابخوان آمازون کیندل اوسیس معرفی...

رسانه کلیک – نسل جدید کتابخوان آمازون کیندل اوسیس از راه رسید. این کتابخوان قابلیت تنظیم دمای رنگ نمایشگر را برای کاربر به همراه دارد.

کتابخوان آمازون کیندل Oasis جدید رسما معرفی شد. این محصول از قابلیت تنظیم دمای رنگ نمایشگر بهره می برد که آن را تبدیل به اولین کتابخوان آمازون با این ویژگی می کند.

این قابلیت امکان تنظیم میزان گرمی رنگ را فراهم می کند. دمای بالاتر و یا رنگ های گرم تر باعث کاهش نورهای مزاحم می شود. با توجه به این موضوع، آمازون با استفاده از این قابلیت قصد دارد کاربران بدون آزار چشم های خود در شب مطالعه کنند.

این ویژگی مانند تمام حالت های شب مورد استفاده در محصولات دیگر، قابل برنامه ریزی است. شما می توانید زمان فعال و غیرفعال شدن این ویژگی را به صورت دستی و یا بر اساس زمان طلوع و غروب خورشید تنظیم کنید.

این قابلیت علاوه بر کاهش آسیب به چشمان کاربران، باعث تمایز آن با کتابخوان های پیپروایت می شود. نسل جدید کتابخوان آمازون کیندل اوسیس با این ویژگی قادر به رقابت با محصولات Kobo است.

نسل جدید کتابخوان آمازون کیندل اوسیس معرفی شد

آمازون به این موضوع اشاره کرده که این کتابخوان به نسل جدید فناوری e-Ink برای ورق زدن صفحات مجهز شده است. این شرکت اطلاعات بیشتری در رابطه با این تکنولوژی منتشر نکرده است.

نسل سوم کتابخوان آمازون کیندل Oasis دارای طراحی مشابه با نسل گذشته خود است. این محصول از نمایشگر 7 اینچی با تراکم پیکسلی 300 پیکسل در هر اینچ بهره می برد. این تبلت در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و از بلوثوت پشتیبانی می کند. این دستگاه برخلاف محصولات موجود در بازار، دارای پورت MicroUSB است.

قیمت و تاریخ عرضه کتابخوان آمازون کیندل اوسیس

نسل جدید کیندل اوسیس با قیمت پایه 249.99 دلار روانه بازار می شود. این نمونه دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است. مدل 32 گیگابایتی این کتابخوان قیمتی برابر با 279.99 دلار دارد. فروش این کتابخوان از تاریخ 24 جولای آغاز می شود؛ با این حال می توان از امروز آن را سفارش داد.

Source: theverge

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات