رییس قرارگاه اربعین ناجا: توسعه زیرساخت های چذابه برای میزبانی زایران ضرورت است


رییس قرارگاه اربعین ناجا: توسعه زیرساخت های چذابه برای میزبانی زایران ضرورت است

اهواز - ایرنا- رییس قرارگاه اربعین ناجا با تاکید بر لزوم تلاش مجدانه برای توسعه زیرساخت های مرز چذابه گفت: سیل بخشی از زیرساخت های این پایانه مرزی را از بین برده و برای میزبانی شایسته از زائران اربعین تنها سه ماه فرصت باقی مانده است .

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن فتحی زاده عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه افزود: این پایانه مرزی با توجه به ظرفیتی که برای عبور زائران اربعین حسینی دارد یکی از مرزهای مهم کشور به شمار می رود و امسال نیز توجه خاصی به این مرز داریم.

سردار فتحی زاده بیان داشت: آسیب هایی به زیرساخت‌های این مرز در سیل وارد شده و نیاز است مسئولان مربوطه پیگیری های لازم را برای آماده سازی این مرز داشته باشند.

رئیس قرارگاه اربعین حسینی ناجا با اشاره به نواقص موجود در این پایانه افزود: این موارد در جلسات مسئولان محلی و استانی مطرح شدند و بی شک در ستاد مرکزی اربعین آنها را پیگیری خواهیم بود.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی در حوزه امنیت و انتظامی برنامه ریزی های لازم را داشته اما بخشی از اقدامات ناجا مبتنی بر آماده‌سازی زیرساخت‌ها و شرایط امنیتی است که می بایست مهیا شوند تا بتوانیم خدمتگزار شایسته‌ای برای زائران اربعین حسینی باشیم.

رئیس قرارگاه اربعین حسینی ناجا بیان کرد: اکنون همت و عزم خوبی در بین مسئولان مربوطه وجود دارد تا از زمان موجود حداکثر استفاده بهره را ببرند و انتظار می رود گام‌های خوبی برای آماده‌سازی این مرکز مهم برداشته شود.
۹۵۹۴/۳٠۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام