خادم یاران ظرفیت مهم آستان قدس رضوی در ماموریت های فرهنگی هستند


خادم یاران ظرفیت مهم آستان قدس رضوی در ماموریت های فرهنگی هستند

اراک - ایرنا - سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی گفت:خادم یاران ظرفیت مهمی در ماموریت های فرهنگی آستان قدس رضوی هستند و استفاده از این حوزه در اولویت برنامه ها است.

«محمد بخشی» روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: آستان قدس رضوی مرکز خدمت رسانی به مردم است و اجازه استفاده ابزاری از این جایگاه معنوی و مقدس به کسی داده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: ظرفیت های حوزه فرهنگی باید به شایستگی برنامه ریزی و به کار گرفته شوند و مقوله بازی های سیاسی و منفعت طلبی از این بخش به دور است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ماموریت‌های اصلی این نهاد در استان‌ها ۲ محوریت کاری فرهنگی و اجتماعی دارد و می کوشد تا با کمک به نهادهای حمایتی در راستای محرومیت زدایی گام برداشته شود.

بخشی گفت: استفاده از ظرفیت خادمیاران رضوی در زمینه‌های مختلف با توجه به تخصص آنان برای تحقق ماموریت های محوله در اولویت است.

وی اظهار داشت: خادمیاران رضوی با انگیزه الهی به عنوان خادم امام مهربانی‌ها زیر سایه پرچم حضرت ثامن الحجج (ع) توفیق خدمت را افتخار بزرگی برای خود دانسته و بدون چشم‌داشت مادی در صحنه‌های خدمت به عنوان خادمیار رضوی حاضر می‌شوند.
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان مرکزی ادامه داد: خادمیاران پس از ارایه خدمات در راستای تحقق مأموریت‌های تعریف شده توفیق انتخاب شیفت خادمی در حرم مطهر رضوی را پیدا می‌کنند.

بخشی خاطرنشان کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس در استان مرکزی پذیرای تجارب و اندیشه های سازنده در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.
«محمد بخشی» که از جانبازان مدافع حرم و با تجربه در خدمت رسانی به محرومان از طریق مساجد اراک است به تازگی سرپرستی دفتر استان قدس رضوی در استان مرکزی را عهده دار شده است.

۱۹۵۵/‌۶۰۱۳/‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی