بررسی اولیه هوآوی Y9 پرایم 2019؛ پاپ‌آپ!


بررسی اولیه هوآوی Y9 پرایم 2019؛ پاپ‌آپ!

هوآوی یکی از محبوب‌ترین برندهای فعال در حوزه اسمارت فون‌ها شمرده می‌شود که تاحالا از مدل‌های گوناگونی پرده برداشته. این شرکت چینی به‌تازگی Y9 پرایم 2019 را به خانواده بزرگ خود اضافه کرده است. در واقع هوآوی محصولاتی جذاب و با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌کند. این کمپانی هر سال پرچم‌داران، هندست‌های میان‌رده و اقتصادی خود را در مراسم‌هایی پرزرق و...

هوآوی یکی از محبوب‌ترین برندهای فعال در حوزه اسمارت فون‌ها شمرده می‌شود که تاحالا از مدل‌های گوناگونی پرده برداشته. این شرکت چینی به‌تازگی Y9 پرایم 2019 را به خانواده بزرگ خود اضافه کرده است. در واقع هوآوی محصولاتی جذاب و با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌کند. این کمپانی هر سال پرچم‌داران، هندست‌های میان‌رده و اقتصادی خود را در مراسم‌هایی پرزرق و برق معرفی می‌نماید و می‌توان گفت برای هر سلیقه و بودجه‌ای دیوایسی تولید کرده. در این نوبت می‌خواهیم با Y9 پرایم 2019 آشنا شویم و ویژگی‌های آن را بشناسیم. پس با ما همراه باشید.

دیزاین و دیسپلی؛ کم‌حاشیه و مدرن!

بررسی اولیه هوآوی Y9 پرایم 2019؛ پاپ‌آپ!

طراحی برای تمامی گوشی‌ها اهمیت زیادی دارد و Y9 پرایم 2019 نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده از دیزاینی مدرن و جذاب در این گوشی بهره برده تا چشم هر بیننده‌ای خیره شود. پس اگر به‌دنبال یک مدل زیبا و چشم‌گیر هستید، حتما محصول هوآوی را در سبد خریدتان قرار دهید. در قاب جلویی، نمایشگر غول‌پیکر Y9 پرایم 2019 چیزی در حدود 85 درصد از این بخش را به خود اختصاص داده و از این رو به‌جرات می‌توان می‌گفت هندست مذکور در کلاس اسمارت فون‌های لوکس قرار می‌گیرد. در این قسمت خبری از حفره داخل صفحه یا ناچ نیست و شرکت سازنده به‌جای آن از مکانیزم پاپ‌آپ برای Y9 پرایم 2019 سود جسته. در بخش پشتی نیز ماژول دوربین سه‌گانه و حس‌گر اثر انگشت ظاهری خیره‌کننده به این گوشی بخشیده‌اند. خوش‌بختانه دیوایس چینی در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده تا براساس سلیقه‌تان موبایل آینده‌تان را خریداری نمایید. نسبت تصویر 19.5:9 هم در نظر گرفته شده تا بتوانید حتی با یک دست با گوشی کار کنید و به‌لطف این ویژگی خوش‌دستی دستگاه افزایش یافته. اما Y9 پرایم 2019 خالی از اشکال نیست. وزن بالای این مدل استفاده طولانی‌ مدت از آن را مشکل کرده و بعد از مدتی احساس خستگی و ناراحتی به شما چیره می‌شود.

از نمایشگر غافل نشویم. این صفحه‌نمایش تقریبا 6.6 اینچی با تکنولوژی LTPS تولید شده و از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌گیرد. از این رو جزئیات زیادی در تصاویر می‌بینید و حتی در فواصل نزدیک قادر به دیدن پیکسل‌ها نخواهید بود. با کمک این پنل بزرگ اجرای اپلیکیشن‌ها ساده‌تر شده و خواندن متون مختلف با لذت بیش‌تری همراه است.

قدرت سخت‌افزاری؛ کم‌مصرف و توان‌مند!

بررسی اولیه هوآوی Y9 پرایم 2019؛ پاپ‌آپ!

در حقیقت Y9 پرایم 2019 یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود و برای همین به پردازنده کایرین 710F از شرکت های‌سیلیکون مجهز شده. این چیپست با معماری 12 نانومتری طراحی گشته و مصرف بسیار کمی از منابع سیستم دارد. همچنین با کمک این تراشه می‌توانید طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را تجربه کنید و کارهای روزمره را خود را بدون نقص انجام دهید. Y9 پرایم 2019 در دو مدل در بازار موجود است که در گران‌قیمت‌ترین ورژن آن 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه 4 گیگابایت رم دریافت می‌کنید. این مقدار از حافظه نیاز بیش‌تر کاربران را برآورده می‌کند و قادرید فیلم‌ها و گیم‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و از طرفی به اجرای چند برنامه به‌صورت همزمان بپردازید. به فضای بیش‌تری نیاز دارید؟ مشکلی نیست. هوآوی استفاده از میکرو اس‌دی تا ظرفیت 1 ترابایت را امکان‌پذیر کرده و در این صورت هیچ‌وقت با خطای کمبود حافظه مواجه نخواهید شد.

دوربین‌ها؛ سه چشم در پشت، یک چشم پاپ‌آپ در جلو!

بررسی اولیه هوآوی Y9 پرایم 2019؛ پاپ‌آپ!

در واقع یکی از دلایل خرید Y9 پرایم 2019، دوربین‌های آن است. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم در قاب پشتی این گوشی سه سنسور قرار گرفته که به‌ترتیب 16، 8 و 2 مگاپیکسلی هستند و مطمئن باشید تصاویری واضح و شارپ برای‌تان ثبت می‌کنند. امکان عکاسی پرتره با این دوربین‌ها فراهم شده و از این رو قادرید عکس‌هایی حرفه‌ای و جذاب بگیرید. یکی از سنسورها دریچه دیافراگم نسبتا بازی دارد و به‌همین دلیل حتی در شرایط نوری ضعیف نیز تصاویری روشن خواهید گرفت. فلاش ال‌ای‌دی هم تعبیه گشته تا با خاطری آسوده هنگام شب به عکاسی بپردازید. گفتنی‌ست می‌توانید با کیفیت فول اچ‌دی به ضبط ویدیو مشغول شوید و خاطرات‌تان را با کیفیت بالایی حفظ نمایید.

دوربین سلفی به‌صورت پاپ‌آپ طراحی شده تا در مواقع لزوم از درون فریم دستگاه بیرون بیاید و آغاز به عکس‌برداری نماید. این سنسور 16 مگاپیکسلی عکس‌های بسیار خوبی می‌گیرد و حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند. پس از طرفداران شبکه‌های اجتماعی هستید و می‌خواهید سلفی‌های جذابی بگیرید، حتما به فکر خرید Y9 پرایم 2019 باشید. با این دوربین نیز قادرید با رزولوشن فول اچ‌دی تماس تصویری برقرار کنید یا یک استوری در حساب اینستاگرام خود منتشر نمایید.

باتری و سایر قابلیت‌ها؛ غول‌پیکر!

بررسی اولیه هوآوی Y9 پرایم 2019؛ پاپ‌آپ!

بی‌شک باتری 4000 میلی‌آمپری یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی Y9 پرایم 2019 به‌حساب می‌آید. به‌لطف این باتری غول‌پیکر تا چندین ساعت می‌توانید به تجربه بازی‌ها بپردازید، به جست‌وجو در اینترنت مشغول شوید و عکاسی کنید. اما متاسفانه هوآوی از فن‌آوری شارژ سریع غافل شده و باید برای فول‌شارژ شدن این باتری چند ساعت صبر کنید. در نتیجه اگر نمی‌خواهید مدت زمان زیادی برای پر شدن باتری گوشی‌تان صبر کنید، Y9 پرایم 2019 را نادیده بگیرید. برای این‌که امنیت دیوایس افزایش یابد، شرکت سازنده از حس‌گر اثر انگشت در قاب پشتی سود جسته که سرعت و دقت بالایی دارد و انگشت شما را در کسری از ثانیه شناسایی می‌کند. از این رو فقط خودتان قادر به دسترسی به محتوای هندست خواهید بود. از دیگر قابلیت‌های Y9 پرایم 2019 می‌توان به دو سیم‌کارته بودن، حس‌گر ژیروسکوپ و بلوتوث نسخه 5 اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...