پرداخت تسهیلات به 4250 واحد خسارت دیده از سیل لرستان


پرداخت تسهیلات به 4250 واحد خسارت دیده از سیل لرستان

رئیس ستادهماهنگی بازسازی استان لرستان با اشاره به اینکه 23 هزار و 112 واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند،افزود: 4250 واحد موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا خواجه ای در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده لرستان با اشاره به اینکه پس از وقوع سیل ۶ ستاد معین در مناطق مختلف لرستان مستقر شدند و نسبت به شروع عملیات بازسازی اقدام کردند، اظهار داشت: ۳۸ هزار واحد مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفت که ۳۰ هزار و ۶۷۷ واحد خسارت دیده اعلام شد. بر همین مبنا نسبت به تشکیل پرونده متقاضیان اقدام شد.
مقام ارشدبازسازی استان لرستان با بیان اینکه ۱۳۱۹ واحد شهری احداثی و ۱۴ هزار و ۷۴۰ واحد روستایی احداثی و در مجموع‌ ۱۶ هزار و ۵۹ واحد احداثی مورد ارزیابی قرار گرفته است، تصریح کرد: در مجموع ۶۴۰۰ واحد تعمیری نوع یک و ۱۱ هزار و ۱۷۷ واحد تعمیری نوع دو ارزیابی شده است.
ارزیابی ۱۰۳۳ واحد خسارت دیده شهری
وی یادآور شد: همچنین۱۰۳۳ واحد تجاری شهری و ۱۸۰ واحد تجاری روستایی خسارت دیده از سیل ارزیابی شدند.
خواجه ای با تاکید بر اینکه تا امروز ۲۳ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی به بانک های عامل معرفی شده اند، افزود: ۵۴۵۸ واحد احداثی، ۱۰۹۷۴ واحد تعمیری و ۶۶۸۰ واحد معیشتی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند که در مجموع از این تعداد ۵۰۰۲ واحد موفق به عقد قرارداد شده اند.
وی افزود: در مرحله اول ۲۳۹ واحد احداثی، ۳۰۱۵ واحد تعمیری و ۹۹۶ واحد معیشتی که در مجموع شامل ۴۲۵۰ واحد می شوند موفق به دریافت تسهیلات شده اند.
رئیس ستادهماهنگی بازسازی استان لرستان عنوان داشت: همچنین‌ ۱۲ هزار واحد کمک بلاعوض به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان دریافت کرده اند.
۴۶
کد خبر 1271831

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر