نامزدهای انتخابات مجلس باید از بین صاحب نظران و افراد برجسته باشند


نامزدهای انتخابات مجلس باید از بین صاحب نظران و افراد برجسته باشند

کرمانشاه - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همه مسئولان برگزاری انتخابات باید سعی کنند که نامزدهای انتخابات مجلس از بین افراد صاحب نظر، برجسته و توانمند جامعه انتخاب شوند.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله «مصطفی علما» چهارشنبه شب در نشست با معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار و جمعی دیگر از مسئولان، اظهار داشت: البته مردم نیز باید در انتخاب خود بسیار دقت کنند و بتوانند که چنین افرادی که توانایی خدمت صحیح به جامعه را داشته باشند راهی مجلس کنند.
وی گفت: در این کشور افراد صاحب فکر و انقلابی کم نداریم که باید حضور آنها را در صحنه‌های مختلف کشور مهیا کنیم.
همچنین معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: این معاونت وظایف متعددی از جمله سیاست داخلی کشور، انتصابات دولتی، برگزاری انتخابات و تقسیمات کشوری را بر عهده دارد.
«جمال عرف» در ادامه افزود: در حوزه سیاسی نظارت و رسیدگی به احزاب و تشکل‌ها، در بحث تقسیمات کشوری تبدیل روستاها به شهر، بخش‌ها به شهرستان و … در انتخابات نیز وظیفه برگزاری انتخابات، امنیت انتخابات و ایجاد رقابت سالم و همچنین حفظ سلامت انتخابات بر عهده این معاونت است.
وی گفت: در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی این معاونت برای انجام وظایف فوق الذکر نهایت تلاش خود را خواهد کرد و به طور قطع مهمترین وظیفه همه در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری مردم خواهد بود.
عرف افزود: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات ان شاالله دوباره سبب ناامیدی دشمنان انقلاب و همچنین افزودن اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا خواهد بود.

معاون سیاسی وزیر کشور به منظور شرکت در نشست فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به کرمانشاه سفر کرده است.

این نشست هم اکنون در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه در حال برگزاری است.

۳۰۳۳/‏۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد