پیوست فرهنگی به مواکب اربعین افزوده می‌شود


پیوست فرهنگی به مواکب اربعین افزوده می‌شود

غضنفری از اجرای طرح پیوست فرهنگی ویژه مواکب اربعین حسینی خبر داد و گفت: شناسایی ابعاد مختلف برنامه‌های فرهنگی و افزایش کیفیت فعالیت‌های فرهنگی در موکب‌ها با جدیت در ستاد اربعین دنبال می‌شود.

«سعید غضنفری»، در گفت وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از برگزاری نشست هماهنگی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین خبر داد و اظهار کرد: این نشست امروز با حضور مسئولان دو کمیته در محل بعثه مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد.

دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین افزود: هم‌افزایی در فعالیت‌های مشترک، بررسی تدوین پیوست فرهنگی مواکب، چگونگی آموزش کارگزاران و خدام مواکب و همچنین سایر همکاری‌ها در این نشست موردبحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیوست فرهنگی در مواکب بسیار مهم است، یادآور شد: شناسایی ابعاد مختلف برنامه‌های فرهنگی و افزایش کیفیت فعالیت‌های فرهنگی در موکب‌ها از شاخص‌های مهمی است که کمیته فرهنگی و آموزش اربعین این موضوع را با جدیت دنبال می‌کند.

غضنفری خاطرنشان کرد: پیوست فرهنگی باید در تمامی برنامه‌های اربعین نمایان شود ازاین‌رو، تلاش می‌کنیم تا این مهم در سایر برنامه‌ها نمایان‌تر شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر