معاون فرمانداری مهریز تشکیل ستاد اربعین حسینی را خواستار شد


معاون فرمانداری مهریز تشکیل ستاد اربعین حسینی را خواستار  شد

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: تشکیل ستاد اربعین حسینی با هدف برنامه ریزی و هماهنگی در ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در عراق با حضور علاقه مندان و دستگاه های اجرایی مسئول شهرستان ضروری است.

محمد جواد برزگر روز پنجشنبه در جلسه شورای موکب انصار المهدی (عج) شهرستان افزود: باید وظایف هر کدام از دستگاه ها و تشکل ها در مراسم اربعین امام حسین (ع) مشخص و وظایف محوله به نحو مناسب ارائه شود.

وی با اعلام آمادگی مجموعه فرمانداری و اداره های شهرستان در هرچه با شکوهتر برگزار شدن راهپیمابی عظیم اربعین و خدمات رسانی به زائران مهریز در عراق در زمان برپایی موکب ادامه داد: خدمت به زائران امام حسین (ع) یک وظفه دینی است.

همچنین همچنین مسئول ستاد عتبات عالیات مهریز گفت: موکب انصار المهدی (عج) این شهرستان در سال ۱۳۹۷ به صورت شبانه روزی در مسیر کربلا، وظایف خود را به خوبی انجام داد.

محمدعلی زارع افزود: این موکب با صرف ۲ میلیارد ریال هزینه و بهره گیری از ۹ دستگاه تریلر و کامیون و ۱۰۰ خادم به مدت ۱۵ روز به زائران خدمات رسانی کرد.

تشکیل ستاد اربعین، پیگیری مکان مناسب موکب در کربلا، برگزاری جلسه با حضور مدیران کل اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش استان یزد پیرامون واگذاری سالن میدان شهدای گمنام و جذب مشارکت اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی در امور موکب از تصمیم های جلسه بود.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/‬ ۲۰۴۷/‏‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!