425 مسکن مهر به مددجویان قزوین واگذار می شود


425 مسکن مهر به مددجویان قزوین واگذار می شود

قزوین - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: 425 مسکن مهر تا پایان سال به مددجویان قزوین واگذار می شود و با این اقدام کمیته امداد استان گام پنج ساله را در یک سال برای مددجوییان برداشته است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری کمیته امداد، مجید مومنی در دیدار با سه خانواده مددجوی تحت حمایت در روستاهای شاکین و ارونقاش شهرستان تاکستان که در قالب طرح مفتاح الجنه برگزار شد، بیان کرد: مسکن یکی از مشکلات نیازمندان است و خوشبختانه در استان قزوین تلاش مضاعفی برای رفع مشکل مسکن مددجوییان صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد با بیان اینکه استان قزوین در خصوص مسکن مددجویی گام پنج ساله را یک ساله برداشت، افزود: این گام مهم با خرید تهاتری ۴۲۵ واحد مسکن مهر برای مددجویان محقق شد که واگذاری این واحدها به مرور در حال انجام است و پیش بینی می‌کنیم با تحویل این واحدهای مسکونی و ساخت مسکن برای ایتام در روستاها، در پایان سال جاری یتیم بدون مسکن نداشته باشیم.

مومنی تصریح کرد: خدمت به نیازمندان و محرومان محور کار کمیته امداد است و این محوریت باید به سمتی هدایت شود که گره‌های اصلی زندگی مددجویان که مسکن و اشتغال است، باز شود.

وی خاطر نشان کرد: باید موانع اصلی حرکت رو به رشد زندگی مددجویان برداشته شود تا آنها بتوانند به شرایط عادی زندگی بازگشته و از مجموعه حمایتی کمیته امداد امام (ره) جدا شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین خاطر نشان کرد: البته گام‌های دیگری نیز برای رفع محرومیت و ریشه کنی فقر در میان مددجویان وجود دارد که یکی از آنها خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان خانواده‌های جامعه هدف است.

وی تأکید کرد: وقتی فرزند مددجو تحصیل کرده و به شرایط مناسبی در جامعه دست می‌یابد دیگر فقر در آن خانواده گسترده نمی‌شود و حتی این فرزند زمینه تحول را در آن خانواده فراهم می‌کند.

مومنی یادآور شد: کمیته امداد امام (ره) فعالیت‌های فرهنگی را سرمایه گذاری می‌داند که در زمان مناسب به ثمر نشسته و جامعه نیز از ثمرات آن بهره مند خواهد شد.
۶۱۰۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام