هلال احمر سیستان و بلوچستان مردم را به پیوستن به پویش با مهر تا مهر دعوت کرد


هلال احمر سیستان و بلوچستان مردم را به پیوستن به پویش با مهر تا مهر دعوت کرد

زاهدان- ایرنا- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از عموم مردم این استان برای پیوستن به پویش «با مهر تا مهر» و اهداء بسته های فرهنگی برای دانش آموزان مناطق سیل زده دعوت می شود.

علیرضا میری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پویش مردمی در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد و همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می شود و مردم نیکوکار و خیر استان می توانند برای مشارکت در این طرح فرهنگی کتاب، اسباب بازی و لوازم‌التحریر را خریداری و در اختیار جوانان هلال احمر مستقر در کتاب‌فروشی‌های مشارکت‌کننده در سراسر استان قرار دهند.

وی ادامه داد: در این طرح کمک‌های اهدایی مردم در قالب بسته‌های فرهنگی تهیه و برای توزیع بین دانش آموزان مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان به شهرستان‌های مربوطه ارسال می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان هدف از اجرای این طرح را رفع نیازهای فرهنگی خانواده‌های سیل زده با توجه به اوقات فراغت تابستان و همچنین سال تحصیلی آینده برشمرد.

میری بیان کرد: فراخوان با مهر تا مهر ویژه اقلام غیرنقدی شامل کتاب، اسباب‌بازی و لوازم‌التحریر است و کمک‌های جمع‌آوری شده با توجه به نیاز کودکان و نوجوانان در مناطق سیل زده توزیع می‌شوند.

وی گفت:: کتابفروشی های داوطلب در سراسر سیستان و بلوچستان برای شرکت در طرح با مهر تا مهر می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان جوانان در این طرح مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، سیل فروردین امسال اگرچه خوشبختانه خسارات جانی نداشت اما خسارت‌های گسترده‌ای به زیرساخت‌ها و تأسیسات این استان وارد کرد.

۷۳۱۶**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی