گل زیبای شاگردان کی روش با ضربه زاپاتا/ مقاومت عنابی‌ها دقیقه 86 شکست


گل زیبای شاگردان کی روش با ضربه زاپاتا/ مقاومت عنابی‌ها دقیقه 86 شکست

دفاع چند لایه قطری ها در نهایت شکسته شد و در حالی که چیزی نمانده بود تا آنها با یک تساوی شیرین و مهم بازی را به پایان برسانند اما خلاقیت خامس در دقیقه 86 مقاومت قطری ها را شکست. 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از آغاز دیدار کلمبیایی ها برابر قطر احساس می شد آنها بازی راحتی برابر عنابی ها خواهند داشت و سه امتیاز بازی را برای صعود می گیرند این اتفاق هرگز نیفتاد تا آنها 86 دقیقه در عطش یک گل بسوزند و در نهایت این اتفاق در حالی که دقایق اندکی تا پایان بازی باقی مانده بود ارسال استثنایی خامس رودریگز روی سر زاپاتا که موفق شده بود شرایطی برای خود در میان مدافعان قطر مهیا کند نشست و در نهایت گلی زیبا برای زردپوشان به دنبال داشته باشد.


بوعلام خوخی که دفاع قطری ها بود در این صحنه بدترین اتفاقات ممکن را برای تیمش رقم زد و در حالی که در ابتدا آفساید را پر کرده بود در مهار زاپاتا هم کاملا بی اثر عمل کرد که گل زیبای شاگردان کی روش را به دنبال داشت.


قطری ها که برای این بازی دفاع چند لایه خود را فعال کرده بودند بارها و بارها برابر هجوم کلمبیایی ها مقاوت کرده بودند و در این میان سعید الشیب، گلر السدی قطری ها را می توان بهترین بازیکن این تیم در حفظ دروازه دانست. هر چند او یک بار دروازه خود را باز شده دید اما واکنش ها و در یکی دو مورد هم سوپر واکنش های الشیب راه رسیدن به دروازه عنابی ها را بسته بود که در البته در دقایق پایانی بازی بالاخر این اتفاق هم افتاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...