سندرز، ترامپ را نژادپرست و خطرناک ترین رئیس جمهوری تاریخ آمریکا خواند


سندرز، ترامپ را نژادپرست و خطرناک ترین رئیس جمهوری تاریخ آمریکا خواند
به دنبال اولین برگزاری کارزار انتخاباتی ترامپ و حمله به دموکراتها، سناتور سندرز در پاسخ ادعاهای دونالد ترامپ وی را فردی دروغگو، نژادپرست و خطرناک‌ترین رئیس‌جمهوری تاریخ مدرن آمریکا خطاب کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از فاکس نیوز، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه کاندیداتوری خود را برای انتخاب مجدد در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در کمپینی در اورلاندو، فلوریدا رسماً اعلام کرد، سناتور سندرز از مردم آمریکا خواست تا به وی برای پیروزی مجدد در انتخابات رأی ندهند.

سندرز نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی‌سی» با انتقاد از دروغ‌گویی های ترامپ گفت، بگذارید هر آنچه که وی می‌خواهد توییت کند اما من به شما می‌گویم که امریکا رئیس جمهوری دروغ‌گو، نژادپرست، تبعیض‌گرا و بیگانه هراس و تعصب مذهبی دارد.

وی، ترامپ را به دروغ‌گفتن به مردم آمریکا در مورد حقایق سیاست مالیات و برنامه‌های بودجه مراقبت‌های سلامتی متهم کرد.

دونالد ترامپ سه شنبه شب در جمع هواداران خود در اورلاندو فلوریدا به طور رسمی رقابت انتخاباتی برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۰ را با حمله به دموکرات ها آغاز کرد.

ترامپ که اکنون چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا است، تقریباً تنها نامزد جمهوریخواهان برای این دور از رقابت‌های انتخاباتی است در حالی که تاکنون بیش از ۲۰ نفر از دموکرات‌ها برای حضور در این رقابت، نامزد انتخاباتی شده‌اند.

وی با اشاره به رشد اقتصادی و افزایش نرخ اشتغال در دولت خود وتلاش دموکرات‌ها برای شکل دهی پرونده تبانی با روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ را شکست خورده خواند و از شجاعت دادستان کل و وزیر دادگستری آمریکا در اعلام این که هیچ تبانی از سوی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه وجود نداشته است و ممانعتی برای اجرای عدالت هم نبوده است، قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)