اسکوئر انیکس نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و 8 را معرفی کرد


اسکوئر انیکس نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و 8 را معرفی کرد

بازی‌های محبوب فاینال فانتزی 7 و 8، پس از گذشت 20 سال، با اصالت‌های هنری خود بازسازی می‌شوند.

اسکوئر انیکس نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و 8 را معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون اغراق مجموعه بازی فاینال فانتزی را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین برند‌های ژاپن در عرضه بازی‌های ویدئویی نامید، عنوانی خاص و متفاوت که به‌خصوص در شرق آسیا طرفداران گسترده‌ای دارد و پس از گذشت سال‌ها از تولید اولین نسخه آن، هنوز هم دوست‌داران فاینال فانتزی به دنبال تولید و عرضه عنوان بعدی این مجموعه هستند. این سری بازی برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ تولید شد، پس از آن تا سال ۲۰۲۰ نسخه یازدهم فاینال فانتزی نیز به بازار آمد، سالی‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ که این بازی برای کنسوب پلی‌استیشن ۱ تولید می‌شد به عنوان دوران طلایی فاینال فانتزی شمرده می‌شود و عناوین آن زمان این سری توانستند امتیازات بالایی از کارشناسان دریافت کنند و فروش بسیار خوبی داشته باشند. پس از آن تا سال ۲۰۱۶ چهار نسخه دیگر از بازی عرضه شد و تعداد عناوین آن به ۱۵ رسید.

اسکوئر انیکس نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و 8 را معرفی کرد

اما اسکوئر انیکس این‌بار به جای تولید عنوان جدید، به دنبال بازسازی یکی از بهترین عنوان‌های فاینال فانتزی رفته تا بتواند دوباره تجربه بازی نسخه نوستالژیک آن را به طرفداران جدید این بازی بچشاند. این شرکت در رویداد E3، ۲۰۱۹ از نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی ۷ و ۸ رونمایی کرد، البته خبر عرضه این عنوان‌ها از مدت‌ها پیش اعلام شده بود، اما ویدئو بازی و جزئیات آن نامشخص بود که اسکوئر انیکس در کنفرانس خود این موارد را به منتشر کرد.

اسکوئر انیکس نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و 8 را معرفی کرد

نسخه اصلی فاینال فانتزی ۷ در سال ۱۹۹۷ و برای پلی‌استیشن ۱ تولید شد، یک سال بعد نسخه مایکروسافت ویندوز آن نیز به بازار آمد، آن نسخه توانست با کسب امتیازات بالا یکی از برترین عناوین فاینال فانتزی لقب بگیرد، حال نسخه بازسازی شده آن با حفظ عناصر اصلی و نوستالژیک در قالبی نو و گرافیکی چشم‌نواز همان حس نسخه اصلی را به شکلی جذاب‌تر برای طرفداران تداعی می‌کند. از طرفی فاینال فانتزی ۸ نیز در سال ۱۹۹۹ تولید شد و حال نسخه باز‌سازی شده آن با تغییرات بسیار کم نسبت به بازی اصلی در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.

شاخصه‌های پایه‌ بازی فاینال فانتزی مانند گیم‌پلی پر هیجان، موسیقی متن جذاب، صدا‌گذاری با جزئیات بالا، اسلحه‌ها و قدرت‌های ماورائی برای مبارزه، اصلالت هنری و شخصیت‌های عالی، همگی در نسخه بازسازی فاینال فانتزی ۷ دیده می‌شود، از دیگر نکات برجسته بازی فاینال فانتزی ۷ می‌توان به داستان گیرا و متفاوت آن اشاره کرد که به طور شاخصی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این مجموعه بازی شده است. این بازی در سال آینده و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی به بازار می‌آید.

اسکوئر انیکس نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و 8 را معرفی کرد

بیشتر بخوانید: بسته ویدئو/ تریلرهای منتشر شده از عناوین شرکت Bethesda در مراسم E3 +فیلم

انتهای پیام/

نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی