پیشنهاد ساختارشکنانه عابدینی برای عبور پرسپولیس از بحران


امیر عابدینی، مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش پیشنهادهایی را برای عبور پرسپولیس از بحران مطرح کرد. عابدینی در این خصوص نوشت:درود و سلام به دوستداران پرسپولیس همیشه قهرمان...

امیر عابدینی، مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش پیشنهادهایی را برای عبور پرسپولیس از بحران مطرح کرد. عابدینی در این خصوص نوشت:
درود و سلام به دوستداران پرسپولیس همیشه قهرمان نمی‌خواستم در شرایط کنونی حرفی و کلامی با شما عزیزان داشته باشم، اما شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که بعضی از هواداران با گله از من خواستند نظرات خود را عنوان کنم.
۱- ابتدا باید با قاطعیت بگویم صاحبان معنوی باشگاه هواداران می‌باشند ولاغیر و اینان حق دارند نگران روند مدیریتی باشگاه خود باشند.
٢- باید همه ما هوشیار باشیم در زمین غیر دوست بازی نکنیم و بادقت و موشکافانه مسائل را دنبال بکنیم و از امنائ خود مثل آقا کریم و ... نظرخواهی کنیم که نکند در مسیر اشتباه حرکت کنیم.
٣- به هیئت‌مدیره پیشنهاد می‌کنم با استعفای مدیرعامل موافقت کنند و افرادی مثل آقای کاشانی نیز خود کناره‌گیری کنند تا تنش از بین برود و در آرامش برای سامان‌دهی تیم بعد از برانکوی فراموش‌نشدنی اقدام نمایند.
٤- به وزارت ورزش پیشنهاد می‌کنم از نیروهای کاربلد و صددرصد پرسپولیسی برای ترمیم مدیریت باشگاه استفاده نماید و از دخالت در امور باشگاه جداً خودداری نمایند.
٥- مدیریت جدید به یک گروه پنج نفره مرکب از آقا کریم باقری، علی آقای کریمی، آقا مهدی مهدوی‌کیا و دو نفر پیشکسوت مثل آقا فرشاد پیوس و آقای محمد پنجعلی ماموریت بدهند ظرف ۱۰ روز دو گزینه خارجی و دو گزینه داخلی را به باشگاه پیشنهاد کنند و باشگاه سریعاً اتخاذ تصمیم نماید.
٦-امیدوارم مشکلات با خرد و اندیشه و صبر هرچه زودتر برطرف گردد در ضمن یادآور می‌شوم پرسپولیس در مسیر درخشان خویش همیشه از بحران‌ها با سربلندی بیرون آمده و پرچم سرخ همیشه بالاست.

پیشنهاد ساختارشکنانه عابدینی برای عبور پرسپولیس از بحران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟