دلیل کنار گذاشتن دوس سانتوس از زبان دنیزلی


دلیل کنار گذاشتن دوس سانتوس از زبان دنیزلی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه بازیکن مصدوم به درد من نمی‌خورد، گفت: مصدومیت و طولانی بودن زمان رسیدن به مرز آمادگی، دلیل فسخ قرارداد «سیلو فریرا دوس‌سانتوس» است.

به گزارش مشرق، مصطفی دنیزلی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: هواداران راجع به جدایی «دوس سانتوس» سوالاتی دارند؛ به همین دلیل به اطلاع هواداران می‌رسانم که این بازیکن مصدوم بود و همچنین مدت زمان زیادی برای رسیدن به مرز آمادگی نیاز داشت.

بیشتر بخوانید:

ترابی پرسپولیسی ماند!

مبلغ قرارداد حسینی در استقلال مشخص شد

وی خاطرنشان کرد: زمانی که بنده تمرینات را شروع می‌کنم، ضرورت دارد بازیکنان صد درصد از نظر فیزیکی آماده باشند و ما می‌خواهیم از همین روز اول کار را جدی آغاز کنیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص تمرینات این تیم گفت: دومین جلسه تمرینی تیم را امروز برگزار می‌کنیم و رفته رفته وضعیتمان بهتر می‌شود، کادر فنی به بازیکنان ملی‌پوش چند روز بیشتر فرصت استراحت داده و مدیریت تیم نیز اقدامات لازم در خصوص نقل و انتقالات و جذب بازیکنان داخلی و خارجی را انجام می‌دهد، سعی داریم به موفقیت رسیده و هواداران را خوشحال کنیم.

دنیزلی با اشاره به اضافه شدن نفرات جدید به تیم، بیان کرد: کار اصلی ما در اردوی آمادگی پیش فصل با حضور تمام بازیکنان، انجام خواهد شد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل