سونی به عنوان سومین شرکت محبوب رویداد E3 2019 انتخاب شد!


رسانه کلیک – در حالی که سونی در رویداد سالانه E3 2019 حضور نداشت، در کمال تعجب به عنوان سومین شرکت محبوب این نمایشگاه انتخاب شد! از آنجا که زمان زیادی به پایان چرخه عمر کنسول های نسل هشتم باقی نمانده و در حال حاضر دو شرکت بزرگ مایکروسافت و سونی به جای تمرکز روی […] نوشته سونی به عنوان سومین شرکت محبوب رویداد E3 2019 انتخاب شد! اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – در حالی که سونی در رویداد سالانه E3 2019 حضور نداشت، در کمال تعجب به عنوان سومین شرکت محبوب این نمایشگاه انتخاب شد!

از آنجا که زمان زیادی به پایان چرخه عمر کنسول های نسل هشتم باقی نمانده و در حال حاضر دو شرکت بزرگ مایکروسافت و سونی به جای تمرکز روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و عناوین آن ها، سخت مشغول توسعه کنسول های نسل آینده خود هستند، مراسم E3 2019 متفاوت تر از هر سال دیگر بود و برخی ها بر این باورند که این نمایشگاه آن رنگ و بوی همیشگی خود را نداشت.

یکی از دلایل مهم این موضوع، عدم حضور شرکت سونی در مراسم E3 سال جاری است که حتی ردموندی ها نیز رویداد امسال را به خاطر غیبت سونی، چندان خوب و هیجان انگیز توصیف نمی کنند و از این بابت، ابراز ناراحتی کرده اند. این شرکت ژاپنی برای اولین بار در طول تاریخ از حضور و برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه سالانه E3 خودداری کرد و با صرف نظر از معرفی کامل بازی Death Stranding در اوایل خرداد، به طور جداگانه نیز به رونمایی از دیگر آثار جدید انحصاری کنسول پلی استیشن 4 نپرداخت.

با این حال، چندی پیش وب سایت Hollywood Reporter گزارشی از محبوب ترین شرکت های حاضر در رویداد E3 2019 منتشر کرد که در کمال تعجب، شرکت سونی در رده سوم این فهرست به چشم می خورد! به بیان دقیق تر، این منبع مدعی است که شرکت نینتندو به عنوان محبوب ترین شرکت حاضر در نمایشگاه E3 امسال انتخاب شده و سپس شرکت مایکروسافت به لطف رونمایی از بازی سایبرپانک 2077، Gears 5 و دیگر بازی های جدید، به عنوان دومین شرکت محبوب این رویداد شناخته می شود.

سونی به عنوان سومین شرکت محبوب رویداد E3 2019 انتخاب شد!

در ادامه، شرکت سونی با وجود غیبت در E3 2019، جایگاه سوم محبوب ترین شرکت این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است. در وهله اول، شاید این موضوع شما را کاملا سردرگم کند، اما باید اشاره کنیم که غیبت سونی در این رویداد به معنی عدم معرفی بازی ها و محتویات جدید برای پلی استیشن 4 نبود و شرکت های Third Party از آثار جدید خود برای این کنسول رونمایی کردند.

برای مثال، نه تنها عنوان Marvel’s Avengers در جریان این رویداد برای تمامی پلتفرم ها معرفی شد، بلکه سازندگان از محتویات انحصاری بازی برای کنسول PS4 نیز پرده برداشتند. علاوه بر این، شرکت بتسدا نیز از دو بازی جدید خود برای این پلتفرم رونمایی کرد. از این رو، به نظر می رسد غیبت سونی در این رویداد هیچ تاثیر منفی روی محبوبیت این شرکت نگذاشته است.

Source: Push Square

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی