فرمولی خانگی با آسپرین برای درمان شوره سر +فرمول ابریشمی شدن موها


فرمولی خانگی با آسپرین برای درمان شوره سر +فرمول ابریشمی شدن موها

بسیاری از افراد از عارضه شوره سر رنج می‌برند اما به کمک یک فرمول با قرص آسپرین می‌توانید این عارضه را درمان کنید و موهای زیبا داشته باشید.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، بسیار افراد از شوره سر رنج می‌برند و با وجود امتحان کردن انواع و اقسام روش‌ها از شر این عارضه پوستی خلاص نمی‌شوند ما به ملا ترکیبی موثر و ارزان معرفی می‌کنیم که در درمان شوره سر بسیار مفید است.

ترکیب‌های زیر با آسپیرین کمک می کند تا قارچ هایی که باعث شوره سر می شوند را از بین ببرند، همچنین جریان خون را به پوست سر می دهد.

بسیاری از ما عادت به استفاده از محصولات مراقبت از موهای تجاری داریم که اما برخی درمان‌های خانگی در رشد و تقویت مو موثر است.

فرمولی خانگی با آسپرین برای درمان شوره سر +فرمول ابریشمی شدن موها

فواید داروی آسپرین را بشناسید

آسپرین یکی از رایج ترین داروهای ضد درد و ضد انعقاد خون در جهان است و پزشکان آسپرین را برای مقابله با درد توصیه می کنند، همچنین می توانید از مزایای آن برای مبارزه با تب و حفظ سلامت قلب خود استفاده کنید.

مواد تشکیل دهنده فعال آسپیرین، سالیسیلیک اسید است که خطر ابتلا به حمله قلبی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و از لخته شدن خون در افراد مبتلا به بیماری های اختلال در گردش خون جلوگیری می کند.

آسپرین علاوه بر تمام فواید دارویی می تواند برای اهداف زیبایی استفاده شود، هنگامی که به آسپرین به صورت موضعی استفاده می شود، موهای شما را از قارچ های که باعث ایجاد شوره سر و خشک پوست می شوند پاک می کند، همچنین باعث افزایش گردش خون و افزایش اکسیژن سلول های پوست و بنابراین باعث رشد مو می شود.

آسپرین همچنین سلول های پوست مرده را از بین می برد و این باعث جذب مواد مغذی و تقویت فولیکول های مو می شود.

شامپو با آسپیرین

از این فرمول زیر روزانه برای شستشوی موهایتان استفاده کنید.

عناصر

٣ عدد قرص آسپرین
3 قاشق غذاخوری (یک اونس) از شامپو

آسپیرین را پودر کنید.
آن را با سه قاشق غذاخوری شامپو معمولی خود مخلوط کنید.

در حال دوش گرفتن، موهای خود را مرطوب کنید، سپس این ترکیب را به موهایتان آغشته کنید و
و پس از ۵ دقیقه موهایتان را شستشو کنید.

موهای ابریشمی با آسپرین

آسپیرین می‌تواند موها را در برابر. آسیب‌های رنگ مو و عوارضمنفی آن حفظ کند، همچنین افرادی که موهای خود را رنگ کرده اند اما می خواهند به موهایشان به رنگ طبیعی خود بازگردد، باید از لوسیون زیر استفاده کنند.

عناصر

٨ عدد قرص آسپیرین
٠.١ گالن آب

آسپرین را پودر و آن را با ٠.١ گالن آب گرم مخلوط و این مخلوط را به یک بطری اسپری اضافه کنید و موهایتان را با آن آغشته کنید.

توجه داشته باشید برای جلوگیری از هر گونه واکنش های آلرژیک، قبل از اعمال این فرمول‌ها به موهایتان طور کامل، آن را در یک ناحیه کوچک پوست سر تست کنید. اگر هر گونه تحریک یا خارش را حس کردید، فورا استفاده از این روش را متوقف کنید.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی