کمیته بحران در پرسپولیس/دیدار نواده امام خمینی با علی پروین


کمیته بحران در پرسپولیس/دیدار نواده امام خمینی با علی پروین

اینستاگرام این روزها از همیشه پرکارتر است و بیشتر اشخاص در این فضای مجازی بدنبال کشف حقایق هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها شخصیت‌های ورزشی بیشتر بجای مصاحبه با رسانه‌ها به دنیای مجازی و به خصوص اینستاگرام رجوع کرده‌اند و هرچند در لفافه اماحرف دل خود را در دنیای مجازی منتشر می‌کنند.

دیدار سیداحمد خمینی با نماد جوانمردی اش

سیدحسن خمینی فرزند ارشد سید احمد خمینی از ازدواج با دختر آیت‌الله موسوی بجنوردی صاحب چهار فرزند به نام‌های احمد، فرشته، نرگس و محمدهادی است که از میان آن‌ها احمد خمینی با فعالیت در عرصه فضای مجازی به اعتقاد بسیاری انتشار دیدگاه‌های سیاسی پدر را در این عرصه هدایت می‌کند. احمد خمینی با انتشار تصویری از خودش در کنار اسطوره پرسپولیس، علی پروین در پیج شخصی اینستاگرامش نوشت:

کمیته بحران در پرسپولیس/دیدار نواده امام خمینی با علی پروین

"امروز به عیادت علی آقای پروین رفتم. اسطورهٔ بی چون و چرای فوتبال ایران و مرد خوش‌اخلاق و جوانمرد که رفاقتی با پدر و پدربزرگم داشته و دارد. تلفنی بابا هم از ایشان احوال پرسی کرد و مدتی صحبت کردند. علی آقا برای نسل قبل ما نماد فوتبال ایران است و برای من نماد جوانمردی و صلابت. خدا ایشان را از گزند حوادث مصون دارد."

مأموریت هیئت‌مدیره پرسپولیس

علی کریمی، سرمربی پیشین سپیدرود رشت و اسطوره قرمز پوشان پایتخت با انتشار تصویری از برانکو ایوانکویچ سرمربی پیشین پرسپولیس تهران در پیج شخصی اینستاگرامش کنایه سنگینی را متوجه هیئت‌مدیره پرسپولیس کرد و نوشت:

کمیته بحران در پرسپولیس/دیدار نواده امام خمینی با علی پروین

"نیامدی هم، در قاب دل هواداران ماندگاری پروفسور. بهترین‌ها رو براتون آرزو داریم. مأموریت هیات مدیره انجام شد"

رفت، قرار نیست پشت سرش را نگاه کند

در روزهایی که نقل تمام محافل پرسپولیس جدا شدن برانکو از جمع سرخ پوشان پایتخت بود، یکی از دلگرمی‌های مهم برای هواداران پرسپولیس این بود که برانکو ایوانکوویچ هنوز نام پرسپولیس را از قسمت معرفی خود در صفحه شخصی اینستاگرامش پاک نکرده است. شاید هواداران پرسپولیس این تغییر نکردن پیج اینستاگرام سرمربی سابق خود را تنها روزنه امید برای بازگشت این مرد کروات به پرسپولیس می‌دانستند.

اما این مرد کروات درنهایت راه بر شایعات بست و با حذف نام پرسپولیس از بیو پیج اینستاگرامش امید هواداران را برای همیشه ناامید کرد.

کمیته بحران در پرسپولیس/دیدار نواده امام خمینی با علی پروین

کمیته بحران در پرسپولیس/دیدار نواده امام خمینی با علی پروین

تشکیل کمیته بحران

حسن عابدینی مشهور به امیر عابدینی مدیر ورزش و بازیکن فوتبال سابق ایرانی است. وی در سال‌های ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۹ مدیرعامل باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران بوده‌است. عابدینی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش پیشنهادهایی را برای عبور پرسپولیس از بحران مطرح کرد. عابدینی در این خصوص نوشت:

کمیته بحران در پرسپولیس/دیدار نواده امام خمینی با علی پروین


"درود و سلام به دوستداران پرسپولیس همیشه قهرمان نمی‌خواستم در شرایط کنونی حرفی و کلامی با شما عزیزان داشته باشم، اما شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که بعضی از هواداران با گله از من خواستند نظرات خود را عنوان کنم.
۱- ابتدا باید با قاطعیت بگویم صاحبان معنوی باشگاه هواداران می‌باشند ولاغیر و اینان حق دارند نگران روند مدیریتی باشگاه خود باشند.
۲- باید همه ما هوشیار باشیم در زمین غیر دوست بازی نکنیم و بادقت و موشکافانه مسائل را دنبال بکنیم و از امنائ خود مثل آقا کریم و ... نظرخواهی کنیم که نکند در مسیر اشتباه حرکت کنیم.
۳- به هیئت‌مدیره پیشنهاد می‌کنم با استعفای مدیرعامل موافقت کنند و افرادی مثل آقای کاشانی نیز خود کناره‌گیری کنند تا تنش از بین برود و در آرامش برای سامان‌دهی تیم بعد از برانکوی فراموش‌نشدنی اقدام نمایند.
۴- به وزارت ورزش پیشنهاد می‌کنم از نیروهای کاربلد و صددرصد پرسپولیسی برای ترمیم مدیریت باشگاه استفاده نماید و از دخالت در امور باشگاه جداً خودداری نمایند.
۵- مدیریت جدید به یک گروه پنج نفره مرکب از آقا کریم باقری، علی آقای کریمی، آقا مهدی مهدوی‌کیا و دو نفر پیشکسوت مثل آقا فرشاد پیوس و آقای محمد پنجعلی مأموریت بدهند ظرف ۱۰ روز دو گزینه خارجی و دو گزینه داخلی را به باشگاه پیشنهاد کنند و باشگاه سریعاً اتخاذ تصمیم نماید.
۶-امیدوارم مشکلات با خرد و اندیشه و صبر هرچه زودتر برطرف گردد در ضمن یادآور می‌شوم پرسپولیس در مسیر درخشان خویش همیشه از بحران‌ها با سربلندی بیرون آمده و پرچم سرخ همیشه بالاست."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید