ولیعهد عربستان سعودی به کره جنوبی سفر می کند


ولیعهد عربستان سعودی به کره جنوبی سفر می کند

شفقنا- نهاد ریاست جمهوری کره جنوبی روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد “محمد بن سلمان عبدالعزیز” ولیعهد عربستان سعودی هفته آینده به این کشور سفر می کند. به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، ولیعهد عربستان سعودی در مدت اقامت در سئول با “مون جائه این” رییس جمهوری این کشور گفت و گو خواهد کرد. این […]

ولیعهد عربستان سعودی به کره جنوبی سفر می کند

شفقنا- نهاد ریاست جمهوری کره جنوبی روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد “محمد بن سلمان عبدالعزیز” ولیعهد عربستان سعودی هفته آینده به این کشور سفر می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، ولیعهد عربستان سعودی در مدت اقامت در سئول با “مون جائه این” رییس جمهوری این کشور گفت و گو خواهد کرد.

این بیانیه خاطر نشان می کند که دیدار طرفین روز ۲۶ ژوئن (۵ تیر ۱۳۹۸) انجام خواهد شد این نخستین بار از سال ۱۹۸۸ میلادی است که یک ولیعهد از عربستان سعودی راهی کره جنوبی می شود.

گفت و گو برای گسترش همکاری در بخش های صنعتی ، امور دفاعی ، پزشکی و بهداشتی ، فنآوری های اطلاعاتی، مخابراتی، ارتباطاتی و انرژی در دستور کار طرفین قرار دارد.

عربستان سعودی بزرگترین شریک تجاری کره جنوبی در خاورمیانه و بزرگترین فروشنده نفت به این کشور محسوب می شود که چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا است.

این سفر در شرایطی انجام می شود که اوزاکا ژاپن نیز میزبان اجلاس سران گروه بیست در روز ۲۹ ژوئن (۸ تیر ۱۳۹۸) خواهد بود ولیعهد عربستان پس از پایان سفر دو روزه به کره جنوبی راهی ژاپن خواهد شد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مبتلایت باشم