واکنش ها به رهگیری جنگنده بی52 آمریکا توسط سوخوی27 روسیه


واکنش ها به رهگیری جنگنده  بی52 آمریکا توسط  سوخوی27 روسیه

وزارت دفاع روسیه ویدئوی رهگیری بمب افکن «بی-52» آمریکایی توسط «سوخوی-27» را منتشر کرده است، در این راستا، کشورهای غربی واکنش های متفاوتی به این خبر نشان داده اند.

به گزارش مرکز ملی دفاع روسیه، هواپیماهای آمریکایی از طرف دریای سیاه و بالتیک به مرزهای روسیه نزدیک شده بودند که جنگنده سوخوی 27 روسیه، انها را رهگیری نمود. هواپیماهای روسیه مطابق با موازین بین‌المللی به رهگیری بمب‌افکن آمریکایی دست زدند. کاربران کشورهای اروپایی در مورد رهگیری B-52 توسط Su-27 روسی دیگاه های متفاوت خود را بیان کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا روزنامه دیلی میل در خصوص رهگیری B-52 توسط سوخو 27 روسیه در مقاله این به این موضوع پرداخت.

به عقیده بسیاری از کاربران، اقدامات جنگنده روسی به طور کامل توجیه شده است، زیرا در چنین وضعیتی نظامیان در هر کشور دیگری باید چنین کاری را انجام می دادند.
کاربری با نام دون.دیکسون در این خصوص نوشت: "شما نمی توانید روسیه را سرزنش کنید، اگر بمب افکن آنها به حریم هوایی ما نزدیک می شد؛ شما چه فکر می کنید چه اتفاقی می افتاد".
کاربر دیگر بنام "وان هو نوس" Onewhoknows می گوید: "گشت زنی جنگده ها در هوا کار خسته کننده ای است، به همین دلیل خلبانان روس و امریکایی همیشه به بازی های خطرناک دست می‌زنند".
گفتنی است، در این اواخر پرواز هواپیماهای شناسایی و پهپادهای خارجی در نزدیکی مرزهای روسیه افزایش چشمگیری داشته است. پرواز این هواپیماها بطور منظم بر فراز دریای بالتیک و در نواحی کریمه و کراسنودار و در نزدیکی پایگاه روسیه در سوریه مشاهده می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی