لوئیس همیلتون علاقه ای به دنبال کردن اشتباهات فتل ندارد


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون می گوید که نگاهی به اشتباهات سباستین فتل ندارد بلکه تلاش می کند که از مرتکب شدن هر گونه اشتباهی پرهیز کند. مرسدس تمام هفت پیروزی فصل را تا به اینجای کار بدست آورده که سهم همیلتون، پنج پیروزی بوده است که بحث برانگیزترین آن به هفته گذشته در گرندپری کانادا برمی گردد که پیروزی راننده بریتانیایی با پنالتی 5 ثانیه ای فتل...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون می گوید که نگاهی به اشتباهات سباستین فتل ندارد بلکه تلاش می کند که از مرتکب شدن هر گونه اشتباهی پرهیز کند.

مرسدس تمام هفت پیروزی فصل را تا به اینجای کار بدست آورده که سهم همیلتون، پنج پیروزی بوده است که بحث برانگیزترین آن به هفته گذشته در گرندپری کانادا برمی گردد که پیروزی راننده بریتانیایی با پنالتی 5 ثانیه ای فتل بدست آمد. با همه جنجال های بوجود آمده برای پنالتی راننده فراری در مونترال اما بسیاری دلیل از دست رفتن پیروزی را اشتباه فتل و خارج شدن از پیست می دانند، اشتباهاتی که در فصل گذشته باعث شد، رقابت برای عنوان قهرمانی جهان را از دست دهد.

لوئیس همیلتون علاقه ای به دنبال کردن اشتباهات فتل نداردلوئیس همیلتون علاقه ای به دنبال کردن اشتباهات فتل ندارد سباستین فتل و لوئیس همیلتون – کانادا 2019

با این حال همیلتون می گوید که تمرکزی بر روی اشتباهات رقیبش ندارد:

نمی دانم، زیاد به آنها نگاهی ندارم. خودم را با افراد دیگر مقایسه نمی کنم بنابراین به اشتباهات دیگران و یا هر چیز دیگری نگاهی ندارم.

بر روی تلاش های خودم تمرکز دارم و به کارهایم افتخار می کنم؛ بخصوص رکورد انجام ندادن اشتباهی در پیست که واقعا سعی می کنم خودم را در جایگاه درستی قرار دهم و حداقل اشتباهات را در مسابقات داشته باشم.

من در روز جمعه کانادا یک حادثه کوچک داشتم اما توانستم در روز شنبه و در کل آخر هفته به رقابت برگردم، تمرکز واقعی یعنی این.

چیزی که می توانم بگویم این است که مسابقات قوی را داشتیم و حتی آخر هفته هایی که خودرو برای پیروزی مناسب نبود، من توانستم آن را در بین پیشتازان قرار دهم و هدف من نیز انجام بهترین عملکردم برای تیم است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...