آیت الله آملی لاریجانی: به مواضع رهبر انقلاب افتخار می کنیم


آیت الله آملی لاریجانی: به مواضع رهبر انقلاب افتخار می کنیم

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پاسخ عزتمندانه رهبر معظم انقلاب به آبه شینزو نخست وزیر ژاپن فصل الخطاب دیپلماسی کشور است.

خبرگزاری ایرنا: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پاسخ عزتمندانه رهبر معظم انقلاب به آبه شینزو نخست وزیر ژاپن فصل الخطاب دیپلماسی کشور است.

به گزارش مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مجمع عصر چهارشنبه با حضور اکثریت اعضا و به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.

آیت الله آملی لاریجانی پاسخ رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن را عزتمندانه، هوشمندانه و بر اساس مبانی استدلالی و حاصل از تجربیات چهل ساله انقلاب اسلامی از عناد آمریکا با حکومت مردم و نظام جمهوری اسلامی خواند و این پاسخ عزتمندانه را ارزشی اصیل و اسلامی و مستوجب شکر دانستند.

وی با اشاره به آیه شریفه که «وَلِلَّهِ العِزَّةُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنینَ»، معدن عزت حقیقی را متعلق به خداوند متعال دانست که در عزت رسول (ص) و مؤمنان تجلی می‌یابد، افزود: با مشاهده این عزت در آینه کلام رهبری امیدواریم سخن ایشان برای همه مسؤولان کشور فصل الخطاب بوده و به ویژه مسیر برای کسانی که مذاکره با آمریکا را کارساز و ثمربخش می‌پنداشتند روشن شده باشد تا بدانند که با این روش خیری برای مردم حاصل نخواهد شد و به جای آن به منابع و استعدادهای داخلی کشور و ظرفیت‌های اصیل خود تکیه کنند.

آیت الله آملی لاریجانی اظهار داشت: ما به مواضع رهبر انقلاب افتخار و از ایشان تشکر می‌کنیم و بر این باوریم که سخنان و عمل عزتمندانه ایشان، مسیر آینده دیپلماسی کشور را روشن کرده است و امیدواریم همه در این مسیر گام بردارند.

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث در مورد مصوبات گذشته مجمع و نحوه بازنگری در آنها در دستور قرار گرفت و پس از طرح پیشنهاد کمیسیون مربوطه دیدگاه‌ها و استدلال‌های موافقان و مخالفان به تفصیل ارائه شد که مصوبه نهایی مجمع در این مورد اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در