ربایندگان صاحب یک املاکی در البرز دستگیر شدند


پول‌نیوز -رئیس پلیس آگاهی البرز گفت : ربایندگان صاحب یک دفتر املاک که به قصد اجاره خانه او را ربوده و با اقدام به...

پول‌نیوز - رئیس پلیس آگاهی البرز گفت : ربایندگان صاحب یک دفتر املاک که به قصد اجاره خانه او را ربوده و با اقدام به ضرب و شتم، وی را وادار به امضا اسناد ملکی کرده بودند ، شناسایی و یکی از آنها در استان دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی افزود: در پی مراجعه صاحب یک املاکی به کلانتری ۳۰ اسلام آباد کرج مبنی بر آدم ربایی و ضرب و شتم وی از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند، شناسایی آدم ربایان به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه از شاکی مشخص شد که وی دارای دفتر املاک است که شب گذشته فردی با خودرو سمند به دفتر وی مراجعه و درخواست اجاره یک واحد آپارتمان را در یکی از مناطق کرج می‌کند که در بین مسیر ۲ نفر دیگر که گویا از قبل با وی هماهنگ بودند سوار خودرو آنها می‌شوند.

وی اضافه کرد: پس از طی مسیری سرنشینان خودرو، دست و پای صاحب املاکی را بسته و پس از ضرب و شتم با ارعاب و زور از او می‌خواهند تا پای چند کاغذ سفید را امضا و اثر انگشت بزند و در نهایت مبلغ سه میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و گوشی تلفن همراه او را نیز به سرقت برده و با دست‌های بسته در جاده کرج - چالوس رها می‌کنند.

نادر بیگی گفت: کارآگاهان با مراجعه به محل آدم ربایی و انجام تحقیقات میدانی مطلع شدند که خودرو سمند مورد نظر، چندین ساعت قبل از آدم ربایی در محل تردد داشته که بلافاصله هویت مالک آن شناسایی شد.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان، راننده خودرو سمند در محمد شهر کرج دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر آدم ربایی شد اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرده و گفت که ۲ نفر از آشنایان وی با این ادعا که شاکی معتاد است و قصد بردن وی به کمپ ترک اعتیاد را دارد از او می‌خواهند با خودرو شخصی اش به صورت دربست در اختیار آنها باشد.

وی یاداور شد: ربایندگان پس از سوار شدن به خودرو و اقدام به ضرب و شتم فرد ربوده شده، متوجه می‌شود که به او دروغ گفته اند و هدف انها وادار کردن صاحب املاکی برای گرفتن امضا به قصد جابه جایی اسناد ملکی است.

وی با بیان اینکه متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر متهمان در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد، گفت: نتیجه اقدامات بعدی متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گفته سرهنگ نادربیگی یکی از متهمان تحت تعقیب دارای سابقه آدم ربایی است که پیش از این به خاطر ارتکاب این جرم مدتی در زندان به سر برده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...