عکسبرداری در شب با گلکسی نوت 9 جذاب‌‎تر می‌شود


عکسبرداری در شب با گلکسی نوت 9 جذاب‌‎تر می‌شود

پس از بروزرسانی ژوئن گوشی‌های سری گلکسی S9، قابلیت Super Night Shot در نوت 9 نیز بهبود می‌یابد.

عکسبرداری در شب با گلکسی نوت 9 جذاب‌‎تر می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این که هوآوی با اضافه کردن قابلیت هوش مصنوعی به دوربین حالت شب خود توانسته است امکان ثبت تصاویر با کیفیت‌تری برای کاربران خود فراهم آورد شکی نیست. با استفاده از این هوش مصنوعی از یک صحنه خاص چندین تصویر با نورهای مختلف ثبت شده و بر روی هم قرار داده می‌شود و با همین روش تصاویر خروجی واضح‌تر از حالت عادی هستند. اما حالت Night Sight گوگل از این روش هم بهتر عمل خواهد کرد. با روشی که توسعه دهندگان گوگل ایجاد کرده‌اند، عکس‌های خروجی سریع‌تر تولید می‌شوند.

در بهار گذشته سامسونگ قابلیت مشابهی را با نام Super Night Shot Mode معرفی کرد اما این قابلیت بخشی از حالت Night Scene در ویژگی بهینه سازی صحنه بود. ویژگی بهینه سازی یا همان Scene Optimizer تا ۳۰ موضوع و موقعیت مختلف را به رسمیت می‌شناسد و دوربین را بر اساس‌ آن‌ها تنظیم می‌کند. این بدان معناست که وقتی تلفن تصمیم می‌گیرد که شرایط خاصی را برای تصویر برداری در نظر بگیرد به طور خودکار روشن می‌شود و شما نمی‌توانید از آن هر وقت که دوست داشتید استفاده کنید.

عکسبرداری در شب با گلکسی نوت 9 جذاب‌‎تر می‌شود

بیشتر بخوانید: تاخیرهای پیاپی عرضه گلکسی فولد طرفدارن آن را ناامید می‌کند

اما به تازگی سامسونگ از یک نسخه بسیار بهتر و بهبود یافته حالت Super Night Shot رونمایی کرده است. سامسونگ حتی این قابلیت را به گوشی‌های خانواده گلکسی S9 نیز اضافه کرده است. اما گلکسی نوت ۹ چطور؟ باید بگوییم که نگران نباشید زیرا این تغییرات در قابلیت Super Night Shot در بروزرسانی ژوئن به این دستگاه نیز اضافه می‌شود و دارندگان آن می‌توانند از این قابلیت جدید استفاده کنند.

البته باید به این مسئله اشاره کنیم که این بروزرسانی هنوز برای تمام مدل‌های این گوشی در تمام جهان عرضه نشده است. اما در کشورهایی مانند آلمان که سیستم عامل گوشی‌ها دارای برچسب N960FXXU3CSF9 است می‌توان این بروزرسانی جدید را مشاهده کرد.

عکسبرداری در شب با گلکسی نوت 9 جذاب‌‎تر می‌شود

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید قابلیت Super Night Shot برای گلکسی نوت ۹ عرضه می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس