پاسخ مستند یک کاربر به توهمات سلطنت‌طلبان!/ پشت پرده قضیه رقص‌ یک‌ زن در گلسار رشت و برخورد مأمور پلیس با او!/ لحظه پرت کردن عروس از خودروی در حال حرکت!


پاسخ مستند یک کاربر به توهمات سلطنت‌طلبان!/ پشت پرده قضیه رقص‌ یک‌ زن در گلسار رشت و برخورد مأمور پلیس با او!/ لحظه پرت کردن عروس از خودروی در حال حرکت!

به گزارش خبرنگار

پاسخ مستند یک کاربر به توهمات سلطنت‌طلبان!/ پشت پرده قضیه رقص‌ یک‌ زن در گلسار رشت و برخورد مأمور پلیس با او!/ لحظه پرت کردن عروس از خودروی در حال حرکت!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

تطهیر چهره‌ رژیم پهلوی با دروغ / پاسخ مستند یک کاربر به توهمات سلطنت‌طلبان! +فیلم و عکس

یک کاربر فضای مجازی با انتشار مطالبی در خصوص وضعیت اقتصادی در دوران پهلوی پاسخ جالبی به دروغ‌پردازی‌های یکی از کاربران سلطنت‌طلب داد.

پشت پرده قضیه رقص‌ یک‌ زن در گلسار رشت و برخورد مأمور پلیس با او! +فیلم

حضور خارج از عرف یک زن و انجام حرکات نامناسب در بلوار گیلان، از روز گذشته با حواشی زیادی در فضای مجازی همراه بود اما حقیقت ماجرا چیست؟

لحظه پرت کردن عروس از خودروی در حال حرکت! +فیلم

جستجوهای پلیس هند برای دستگیری سرهنگ بازنشسته به همراه همسر و پسرش که اقدام به پرت زدن عروس خانواده از خودروی در حال حرکت کرده بودند ادامه دارد.

واکنش کاربران به مناظره‌ جنجالی تاجزاده و زاکانی درباره اتفاقات ۸۸ و فساد اقتصادی +تصاویر

کاربران فضای مجازی در واکنش به مناظره‌ جنجالی تاجزاده و زاکانی پست‌ها و نظرات خود را با هشتگ #مناظره_تاجزاده_زاکانى به اشتراک گذاشتند.

#سیل_خوزستان را فراموش نکنیم!/ وام آقازاده‌ها را هم همین طور پرداخت می‌کنید؟

کاربران فضای مجازی با هشتگ #سیل_خوزستان نسبت به نحوه پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان انتقاد کردند.

تصادف اسکورت شاهزاده انگلیسی با پیرزن ۸۳ ساله +فیلم

اسکورت شاهزاده انگلیسی، ویلیامز و همسرش حین عبور از خیابان با یک زن سالخورده تصادف و او را روانه بیمارستان کرد.

کشف شکلی جالب روی مریخ خبرساز شد! +فیلم

مدارگرد شناسایی مریخ تصویری از روی این سیاره تهیه کرده که شکلی جالب شبیه به لوگوی مجموعه تلویزیونی پیشتازان فضا را روی آن نشان می دهد.

زندگی با طعم گوشی‌های هوشمند / تأثیر استفاده از تلفن همراه بر سبک زندگی کاربران ایرانی

در این گزارش به بررسی تأثیر استفاده از تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی کاربران ایرانی، آسیب‌ها و راهکارهای مقابله با آن می‌پردازیم.

آقای خاتمی بعد از ۱۰ سال چرا هنوز مستندات تقلب را منتشر نکردی؟ +تصاویر

همزمان با برگزاری چهارمین جلسه اتهامات محمدرضا خاتمی، کاربران از ادعای جنجالی او در مورد تقلب در انتخابات ۸۸ انتقاد کردند.

اپل نرم‌افزار Shazam را برای اندرویدی‌ها بروزرسانی کرد +تصاویر

شرکت اپل قابلیت پاپ آپ جدیدی را در سیستم عامل اندروید به نرم‌افزار Shazam اضافه کرده است که پیدا کردن موسیقی را به مراتب آسان‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی