به گزارش خبرگزاری سلات دکتر مسعود سلطانی فر در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی که عصر امروز با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و معاونان این وزارتخانه برگزار شد، به تصویب قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از چندین سال پیگیری و دوسال بررسی در مجلس، این قانون تصویب شد و با اصلاح جزئی یک بند در کمیسیون فرهنگی، ان شاءالله بزودی به تصویب نهایی خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان پیروزی های ورزشکاران در رشته های مختلف رزمی، توپی، میدانی و انفرادی به ویژه پیروزی های والیبال را تبریک گفت و افزود: تیم ملی والیبال بسیار خوب درخشید و در شأن و منزلت مردم ایران تلاش کرد و نتیجه گرفت. امیدوارم در دو هفته پایانی این رقابت‌ها که به میزبانی اردبیل و بلغارستان برگزار خواهد شد بتوانند همین روند را ادامه دهند تا انشاالله جزو پنج تیم صعود کننده به مرحله پایانی باشیم.

وی با بیان این که والیبال توانست شور و شادی و نشاط و شعف را برای مردم کشور به ارمغان آورد، ادامه داد: در روزی که در استان ارومیه و برای تماشای دیدار ایران و لهستان حضور داشتم شاهد بودم که شهر و استان در خدمت و متاثر از این رویداد بودند که امیدوارم همین روند در اردبیل هم تکرار شود و میزبانی بسیار خوبی از این مسابقات داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد: بررسی های المپیک ریو نشان می دهد ما از لحاظ پاداش قهرمانان در بین ۲۰۰ کشور جهان، چهارم بودیم و در این زمینه خیلی بیشتر از کشورهای دیگر اقدام کرده ایم.

دکتر سلطانی‌فر در بخش پایانی صحبت‌های خود به موضوعات مالیاتی فدراسیون‌های ورزشی پرداخت و گفت: پیشنهاد می کنم برای جلسات بعدی از رئیس سازمان مالیاتی کشور دعوت شود تا دوستان به صورت مستند و دقیق مسائل و مشکلات خود را بیان کنند و پاسخ بگیرند.