نگرانی پوگبا بابت تمایل یوونتوس و رئال مادرید برای پرداخت رقم قرارداد خود


نگرانی پوگبا بابت تمایل یوونتوس و رئال مادرید برای پرداخت رقم قرارداد خود

پوگبا به خروج از منچستریونایتد می اندیشد.

پوگبا به خروج از منچستریونایتد می اندیشد.

به گزارش وبسایت نود، پل پوگبا در اندیشه ترک منچستریونایتد است ولی بیم آن را دارد هزینه انتقال او، مانع از خروجش ار الدترافورد شود.

رسانه های معتبر انگلیس گزارش می‌دهند، پل پوگبا نگران این است که هزینه‌های انتقال و رقم دستمزدش در نهایت مانع از انتقال او به یکی از دو تیم رئال مادرید یا یوونتوس شود. منچستریونایتد که در سال 2016 برای پوگبا 90 میلیون پوند پرداخت کرد، فعلاً اعلام کرده قصدی برای فروش ستاره خود ندارد ولو اینکه پوگبا به طور علنی اعلام کرده می‌خواهد برای تجربه یک چالش جدید، یونایتد را ترک کند.

رئال مادرید یکی از دو مشتری جدی پوگبا است اما این تیم فعلاً نتوانسته به جزییات مالی این انتقال راضی شود. آنها ارزش پوگبا را همان 90 میلیون پوند برآورد می کنند حال آنکه خود می دانند باید پیشنهادی در حدود 150 میلیون پوند به یونایتد ارائه کنند تا این باشگاه به فروش ستاره فرانسوی خود فکر کند. در حالت ایدئال رئال مادرید در پی این است که یک بازیکن را به عنوان بخشی از مبلغ انتقال به یونایتد بدهد که آن بازیکن می تواند گرت بیل باشد ولی شیاطین سرخ دیگر علاقه ای به جذب ستاره ولزی ندارند.

ضمن اینکه گفته می شود برخلاف میل شدید زیدان برای جذب پوگبا، پرز مدیر رئال مادرید طرفدار پروپا قرص ستاره فرانسوی نیست. در عین حال باشگاه اسپانیایی تا به حال، نزدیک به 270 میلیون پوند خرج بازیکن جدید کرده است و برای خریدهای بیشتر، ابتدا نیاز به فروش برخی بازیکنان خود دارد.

در آن سمت، یوونتوس نیز به جذب دوباره پوگبا علاقه نشان داده است. رسانه های ایتالیا مدعی هستند پوگبا ترجیحش بر انتقال به یوونتوس است تا رئال مادرید و دوست دارد دوباره در تورین فوتبال بازی کند. اما در مورد انتقال او به ایتالیا نیز مشکل مبلغ انتقال پابرجاست. با این وجود یوونتوس فعلاً در حال مذاکره با مدیربرنامه های پوگبا است تا در مورد جزییات شخصی قرارداد با او به توافق برسد. صبح روز سه شنبه گفتگویی بین دو طرف صورت گرفت و یووه امیدوار است بعد از توافق با پوگبا، سپس با یونایتد وارد مذاکره شود.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه