پیکسار هنوز تصمیمی در رابطه با ادامه دادن سری داستان اسباب‌بازی‌ها نگرفته است


پیکسار هنوز تصمیمی در رابطه با ادامه دادن سری داستان اسباب‌بازی‌ها نگرفته است

جاش کولی، کارگردان قسمت چهارم سری داستان اسباب‌بازی‌ها در مصاحبه جدید عنوان کرد که پیکسار برنامه‌ای برای ساخت فیلم Toy Story 5 ندارد. شخصیت کیانو ریوز در انیمیشن Toy Story 4 مشخص شد افسانه پیکسار در سال 1995 و با اکران اولین قسمت سری داستان‌ اسباب‌بازی‌ها آغاز شد که نه تنها از منظر فنی، چشم‌انداز جدیدی ایجاد کرد بلکه روایت داستانی احساسی فیلم نیز...

جاش کولی، کارگردان قسمت چهارم سری داستان اسباب‌بازی‌ها در مصاحبه جدید عنوان کرد که پیکسار برنامه‌ای برای ساخت فیلم Toy Story 5 ندارد.

افسانه پیکسار در سال 1995 و با اکران اولین قسمت سری داستان‌ اسباب‌بازی‌ها آغاز شد که نه تنها از منظر فنی، چشم‌انداز جدیدی ایجاد کرد بلکه روایت داستانی احساسی فیلم نیز تمامی افراد از رده‌های سنی مختلف را جذب خود کرد.

اگرچه قسمت سوم سری داستان اسباب‌بازی‌ها در حالی به پایان رسید که حکم خداحافظی همیشگی با “وودی” و “باز لایت‌یر” را داشت، اما پیکسار نتوانست جلوی خود را بگیرد و ساخت قسمت چهارم را پس از چند سال شروع کرد که نهایتاً هفته جاری اکران می‌شود. خوشبختانه با نقدهای منتشر شده می‌توان انتظار یکی دیگر از داستان‌های جذاب و به‌یادماندنی را داشت که به اندازه قسمت‌های پیشین زیبا خواهد بود. اما به نظر این‌بار دیگر واقعا به خط پایان سری داستان اسباب‌بازی‌ها رسیده‌ایم.

جاش کولی در گفتگو با Film/ اعلام کرد که تاکنون هیچ حرفی از ساخت قسمت پنجم زده نشده و او هم “کاملاً راضی خواهد بود اگر این فیلم پایان راه باشد”. مارک نیلسن تهیه‌کننده نیز اظهار کرد که تمرکز اصلی پیکسار بر تکمیل کردن پروسه ساخت قسمت چهارم بوده و فکر ساخت ماجراجویی دیگر هنوز به مغزشان خطور نکرده است. “اما با این حال کسی از آینده خبر ندارد”.

پیکسار پیش از این نیز گفته بود که بر ساخت فیلم‌های اوریجینال، همچون Onward که سال آینده اکران می‌شود، تمرکز خواهد کرد. عده کثیری از طرفداران عقیده دارند اگر چه دیدار دوباره با وودی، آقای خارق‌العاده و دُری خوشحال‌کننده است اما دوست دارند همچون دهه قبل، پیکسار بار دیگر با خلق داستان‌های بدیع و شخصیت‌های فراموش‌نشدنی آن‌ها را جذب خود کند. با این حال همانطور که تهیه‌کننده فیلم اعلام کرد کسی از آینده خبر ندارد و باید منتظر ماند دید چه پیش می‌آید.

منبع: https://screenrant.com/toy-story-5-pixar-development/

پیکسار هنوز تصمیمی در رابطه با ادامه دادن سری داستان اسباب‌بازی‌ها نگرفته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل