فیلم‌برداری Bloodmoon، پیش‌درآمد سریال Game of Thrones آغاز شد


فیلم‌برداری Bloodmoon، پیش‌درآمد سریال Game of Thrones آغاز شد

شبکه HBO به طور رسمی کار فیلم‌برداری پیش‌درآمد سریال Game of Thrones که بر اساس سری «نغمه‌ آتش و یخ» ساخته می‌شود را آغاز کرد. سریال Game of Thrones که از سال 2011 شروع به پخش کرده بود، ماه قبل پس از گذشت 8 سال در حالی به پایان رسید که با وجود نرخ بالای بینندگان تلویزیونی و ثبت رکوردهای مختلف، نتوانست نظر مثبت منتقدین و طرفداران را جلب کند. هنوز...

شبکه HBO به طور رسمی کار فیلم‌برداری پیش‌درآمد سریال Game of Thrones که بر اساس سری «نغمه‌ آتش و یخ» ساخته می‌شود را آغاز کرد.

سریال Game of Thrones که از سال 2011 شروع به پخش کرده بود، ماه قبل پس از گذشت 8 سال در حالی به پایان رسید که با وجود نرخ بالای بینندگان تلویزیونی و ثبت رکوردهای مختلف، نتوانست نظر مثبت منتقدین و طرفداران را جلب کند. هنوز پس از گذشت چند هفته اکثر بینندگان بر سرعت بالای اتفاقات داستان، جزای پرداخت نشده اعمال برخی کاراکترها و بی‌معنی بودن روایت نهایی، خرده می‌گیرند.

اما هنوز داستان‌های زیادی از دنیای جرج آر.آر.مارتین باقی مانده و سریال Bloodmoon (نام پروسه ساخت که در نهایت عوض خواهد شد) یکی از آن‌هاست. جین گلدمن حکم شورانر اثری را بر عهده دارد که داستان آن هزاران سال پیش از اتفاقات سریال Game of Thrones می‌گذرد و از عصر طلایی قهرمانان شروع می‌شود و به تیره و تارترین دوران وستروس کشیده خواهد شد. از وحشتناک‌ترین راز تاریخ این سرزمین پرده‌برداری می‌شود و ریشه اصلی پیدایش “وایت واکرها” بیان خواهد شد.

بنا به گفته سایت EW کار فیلم‌برداری سریال Bloodmoon در ایرلند شمالی آغاز شده که لوکیشن اصلی سریال Game of Thrones نیز بوده است. کارگردان قسمت پایلوت، سی.جی. کلارکسون (سریال Jessica Jones) است که نائومی واتس، بازیگر نامزد اسکار ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی آن است. دیگر بازیگران سریال شامل نائومی اکی، جیمی کمپل باور، دنیس گاف، میراندا ریچاردسون و جاش وایت هاوس می‌شود.

پیش از این تخمین زده می‌شد که تاریخ احتمالی پخش سریال در نیمه ابتدایی سال 2020 باشد. اما از آنجا که شبکه HBO معمولاً سریال‌های نسبتاً مهم خود را در فصل بهار آغاز می‌کند و بهار سال آینده نیز زمان پخش فصل سوم سریال Westworld است، به احتمال قوی بهار سال 2021 شاهد پخش سریال Bloodmoon باشیم.

منبع: https://screenrant.com/game-thrones-prequel-series-starts-filming/

فیلم‌برداری Bloodmoon، پیش‌درآمد سریال Game of Thrones آغاز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی