هوملس رسماً به بوروسیا دورتموند برگشت


هوملس رسماً به بوروسیا دورتموند برگشت
مدافع میانی آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ از فصل آینده در تیم سابق خود توپ خواهد زد.

به گزارش تسنیم به نقل از نشریه میرر، انتقال متس هوملس که از پایان فصل گذشته زمزمه‌هایش شنیده می‌شد، امروز (چهارشنبه) به وقوع پیوست و او به تیمی بازگشت که پیش از بازی در بایرن مونیخ برای آن توپ می‌زد.

هوملس سه فصل پیش از زردپوشان وستفالن جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست اما با توجه به کمرنگ شدن نقشش در این تیم، ترجیح دادن شده بازیکنی مانند نیکلاس زوله به او و نیز ورود یک مدافع میانی جدید مانند لوکاس هرناندس، این مدافع آلمانی ترجیح داد به تیم سابقش برگردد تا شانس بیشتری برای بازی داشته باشد.

هوملس ۳۰ ساله که با بایرن مونیخ ۳ قهرمانی پیاپی در بوندس‌لیگا کسب کرد، با قراردادی که گفته می‌شود حدود ۳۳ میلیون پوند است و ۳ فصل اعتبار دارد، به دورتموند برگشت. او در دوره نخست حضور خود در وستفالن ۳۰۹ بازی برای این تیم انجام داده بود.

مذاکره میان دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند برای انتقال هوملس به دورتموند از هفته پیش آغاز شد و زردپوشان به یکی از اهداف مهم خود برای تقویت خط دفاعی‌شان که فصل گذشته در ۳۴ هفته بوندس‌لیگا ۴۴ بار اجازه عبور توپ از خط دروازه را داد، دست یافتند. هوملس تا سال ۲۰۲۱ با بایرن مونیخ قرارداد داشت.

هوملس فصل گذشته تنها ۲۰ بازی برای بایرن مونیخ انجام و جای خود در ترکیب اصلی تیم را به نیکلاس زوله داد، کسی که انتظار می‌رود در فصل آینده زوج لوکاس هرناندس ۷۲ میلیون پوندی در قلب خط دفاعی بایرن مونیخ باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس