گرفتن مجوز اجرای نمایش در بوشهر الزامی شد


گرفتن مجوز اجرای نمایش در بوشهر الزامی شد

بوشهر-ایرنا- رئیس شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان بوشهر گفت: گروه ها و نهادها برای اجرای نمایش باید از شورای نظارت و ارزشیابی این استان مجوز دریافت کنند.

فرید میرشکار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این زمینه شورای نظارت تلاش می‌کند شرایط مناسبی برای گروه‌های تئاتری فراهم کند و می‌کوشیم عمده آثار تولید شده در استان به اجرا برسد.

وی بیان کرد: در این مسیر نگاه حذفی وجود نداشته و بیشتر نظارت فنی بر آثار در دستور کار مدنظر است.

میرشکار ادامه داد: طبق قاعده تئاتر باید به صورت زنده اجرا و شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان بوشهر از هیچ گروهی فیلم اجرا نمی‌خواهد بلکه اجرای زنده را ارزیابی می‌کند.

وی گفت: با این وجود برای همکاری با برخی گروه‌های نمایشی در شهرستان‌ها در شرایط خاص و برای تسریع در روند صدور مجوز اجرا، گاهی اوقات فیلم تئاتر هم بازبینی شده است.

میرشکار با اشاره به تبلیغ پیش از موعد برخی گروه‌های نمایشی گفت: گروه‌های نمایشی حق ندارند قبل از صدور مجوز اجرا توسط شورای نظارت تبلیغ کنند و در صورت مشاهده تخلف، مجوز اجرای گروه نمایشی لغو می‌شود.

وی افزود: هر پروانه اجرا برای یک نمایش صادر می‌شود و استفاده از مجوز اجرای نمایشی برای اثر هنری دیگر با همان گروه و کارگردان ممنوع است.

میرشکار افزود: رعایت اصلاحیه‌ها نیز توسط گروه‌ها اجباری است و آنها مجاز به هیچ گونه تغییر در اثر پس از صدور مجوز اجرا نیستند.

۷۲۱۲/‏۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش