شرکت حامی از فعالان ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان صنف کامپیوتر و IT کشور امروز رویداد اختصاصی خود به نام Hami Hub با محوریت ایجاد یک هاب خدمات پس از فروش در کشور برگزار کرد. در این رویداد با حضور مدیرعامل این شرکت و شرکای تجاری، ایدههای جدید و فرصتهای نوین در زمینه ارائه بهتر خدمات پس از فروش و کسب رضایتمندی بیشتر مشتری بررسی شد.
گردهمایی شرکت حامی چهارشنبه 29 خردادماه 1398 با حضور ارائهکنندگان کالای فناوری اطلاعات و موبایل، صاحبان کسب و کار، نهادهای دولتی، اصناف مربوطه، برندهای مطرح و اصحاب رسانه برگزار شد.
حمید شاهرخنیا مدیرعامل شرکت حامی در این همایش از تفکرات نوینی در حوزه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات موبایل و IT سخت گفت و همچنین توضیحاتی درباره همکاری با سایر شرکتها و ارگانهای مرتبط و تجریبات موفق این شرکت در طی دو سال گذشته ارائه داد.
وی با ارائه آمار از عملکرد شرکت حامی در دو سال گذشته به این نکته اشاره کرد که حامی تلاش میکند با پشت سر گذاشتن استانداردهای اولیه در زمینه خدمات پس از فروش افقهای تازهای برای رسیدن به معیارهای جهانی مطرح کند.
این شرکت با بهرهگیری از بالاترین تواناییهای خود در راستای استانداردهای جهانی و با استفاده از تمامی امکانات داخلی در تلاش است تا مرکزی یکپارچه برای خدمات در کشور ایجاد کند تا تمام عوامل موثر در ارائه خدمات پس از فروش به مصرفکنندگان، بتوانند در مسیری درست برای ارتباط موثر با یکدیگر قرار گیرند. در نتیجه، ارگانهای دولتی و نظارتی، ارائهکنندگان کالا، برندها، صاحبان کسب و کار و اصناف میتوانند فارغ از نگرانیهای حوزه خدمات پس از فروش، بر گسترش سریعتر و بهتر ارائه محصولات خود به مشتریان تمرکز کنند.
همواره خدمات پس از فروش در سطح جهانی به عنوان اصلیترین بخش در چرخه حیات کالاست و همچنین اصلی مهم و اساسی در راستای ایجاد حس وفاداری مشتریان شرکتهاست.
در همین راستا حمید شاهرخنیا در بخشی از سخنان خود افزود: شرکت حامی همواره تلاش در شناسایی و خدمت رسانی به همه عناصر اصلی در اکوسیستم مربوط به خدمات را دارد و از آنها به مشتری تعبیر میکند، از این رو در نظر دارد بستری را طراحی و اجرا کند که پاسخگوی نیازهای مصرفکنندگان در این چرخه باشد.
شرکتهای ارائه دهنده کالا و برندها در بازار ایران با برونسپاری سرویس و خدمات پس از فروش میتوانند خدمات تخصصی و حرفهای تری را به مشتریان خود ارائه کنند که منطبق با استانداردهای جهانی باشد.
این تغییر دیدگاه در زمینه خدمات پس از فروش و ارائه خدمات یکپارچه تنها با همدلی و همکاری ذینفعان بازار فناوری اطلاعات و موبایل و نهادهای صنفی و دولتی امکانپذیر خواهد بود.
شرکت حامی در برنامهای سه ساله در نظر دارد در جایگاهی از ارائه خدمات پس از فروش قرار بگیرد تا بتواند فضایی برای مصرفکنندگان محصولات موبایل و IT کشور ایجاد کند که آنها برای رفع مشکلات خود نیازی به ترک محل کار یا زندگی خود نداشته باشند.
همچنین مدیرعامل شرکت حامی در سخنان خود به اهداف بلندمدت شرکت در استفاده موثر از تکنولوژی و هوش مصنوعی برای ارائه خدمات اشاره کرد و در مورد طرح مفهومی استفاده از تکنسینهای مجازی و ایجاد دفتر کار مجازی برای مشتریان خود توضیحاتی ارائه داد.
گفتنی است شرکت حامی به عنوان نخستین شرکت مستقل در زمینه خدمات پس از فروش IT و موبایل از سال 1395 آغاز به کار کرده و دارای 9 دفتر مرکزی، 26 دفتر خدمات پس از فروش و 109 مرکز جمعآوری کالا در سراسر کشور است.