ارائه 970 مورد فعالیت عمرانی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد


ارائه 970 مورد فعالیت عمرانی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

گفت: این نهاد 970 مورد فعالیت عمرانی در قالب ساخت، خرید، تعمیر، بازسازی، مقاوم‌سازی و تکمیل واحدهای مسکن مددجویی را برای سال جاری در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی از وضعیت زندگی زنی در منطقه لوداب شهرستان بویراحمد به همراه دو دختر معلولش و درخواست او مبنی بر تعمیر خانه‌ و محل زندگی‌ اش که استحکام لازم را نداشت، امروز (۲۹ خرداد) مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از امدادگران، با سفر به منطقه لوداب از نزدیک با وضعیت زندگی این زن آشنا شد.

«قباد مبشری» در خصوص منزل این مددجو به خبرنگار شبستان گفت: با توجه به نظریه کارشناسان خانه این مددجوی لودابی باید از نوساخته شود و با کمک خیرین نیکوکار، سهم آورده این خانواده فراهم‌ شده و پس از اخذ مجوز ساخت، کمیته امداد و بنیاد مسکن با همکاری سایر ادارات ساخت خانه را آغاز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به‌ محض اخذ گواهی ساخت، کار ساخت مسکن در زمینی که در نظر گرفته‌ شده آغاز و تلاش خواهیم کرد در مدت سه یا چهار ماه و قبل از آغاز بارندگی‌ ها برای این زن روستایی و دو دختر معلولش سرپناه بسازیم.

وی با اشاره به اینکه 970 مورد فعالیت عمرانی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری در دستور کار این نهاد است، گفت: 67 مورد خرید و ساخت مسکن شهری، 127 مورد احداث مسکن روستایی، 473 مورد تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان از مهم‌ ترین اقدامات این نهاد در حوزه مسکن در سال جاری خواهد بود.

مبشری 15 مورد تکمیل واحدهای نیمه‌ تمام شهری، 45 مورد تکمیل واحدهای نیمه‌ تمام روستایی و 243 مورد احداث سرویس بهداشتی را از دیگر اقدامات امسال برای مددجویان دانست و گفت: از همه خیرین و نیکوکاران دعوت می‌ کنیم تا با مشارکت در برنامه‌ های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه ارائه خدمت به نیازمندان به‌ ویژه ساخت مسکن مددجویی و ایجاد سرپناهی امن برای آنان یاری کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق