نگاه ملی به توسعه و آبادانی کنارک معطوف شده است


نگاه ملی به توسعه و آبادانی کنارک معطوف شده است

چابهار- ایرنا- فرماندار جدید کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: نگاه ملی به توسعه و آبادانی این شهرستان معطوف شده است زیرا این منطقه نقش مهمی در تجارت، توسعه اقتصادی و تامین امنیت کشور دارد.

حمیدالدین یوسفی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نقش مردم در عزت و سربلندی ایران اسلامی خیلی زیاد است و این ظرفیت زمینه بزرگی برای توسعه است.

وی بیان کرد: کنارک ظرفیت‌های خوبی در زمینه نیروی انسانی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و تجاری و نقش مهمی در تأمین امنیت دارد.

وی گفت: دانش، علم و تکنولوژی می‌تواند هر منطقه را به توسعه برساند و این ظرفیت در کنارک وجود دارد که به آن توجه ویژه می شود.

وی ادامه داد: شیلات و آبزی پروری و در کنار آن گردشگری و کشاورزی از ظرفیت‌های مهم کنارک برای توسعه است.

وی توجه به بومگردی و طبیعت گردی در شهرستان کنارک را از دیگر مزیت‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: شیلات، گردشگری، کشاورزی منطقه زرآباد و بخش مرکزی از اولویت ها کاری برای اشتغال و توسعه منطقه و برنامه های آینده خواهد بود.

فرماندار کنارک تصریح کرد: همکاری مردم و مسئولان در توسعه خیلی مهم هست و باید همه دست به دست هم بدهند تا برای آبادانی گام برداشته و مشکلات را به حداقل برسانیم.

یوسفی همراهی و حمایت‌های استانداری سیستان و بلوچستان، مسئولان و مردم شهرستان کنارک در پیشبرد برنامه ها را مهم ارزیابی کرد.

وی گفت: با اقدامات مناسب برگ دیگری از توسعه در این شهرستان رقم خواهد خورد و در آینده نیز مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع و گام استوار برای توسعه و آبادانی برداشته خواهد شد.

۳۰۴۳**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی