با بهره گیری از ایده های جدید در جهت ارتقاء خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی گام برمی داریم


پول‌نیوز - سرپرست اداره کل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران گفت: با بهره گیری از ایده های جدید در جهت ارتقاء خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی تلاش مضاعف داریم.

با بهره گیری از ایده های جدید در جهت ارتقاء خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی گام برمی داریم

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، داود سعدزاده در مراسم معارفه سرپرست اداره کل تامین اجتماعی شهرستان های استان تهران که با حضور نصیری معاون اداره کل نظارت و ارزشیابی، روسای ادارات و شعب تابعه استان تهران صورت گرفت، با بیان اینکه محورهای کاری این حوزه بر چهار شاخص برنامه محوری، قانون مداری، پاسخگویی و پاکدستی استوار است، تصریح کرد: در سالهای اخیر اداره کل شهرستانهای استان تهران رتبه های برتر ارزشیابی را در سطح کشور به خود اختصاص داده که نشأت گرفته از اهتمام و تلاش خالصانه یکایک مجموعه است.

وی افزود: می توان از ظرفیتهای بالقوه استان و بهره گیری از ایده های بدیع، جدید و بکارگیری استراتژی و برنامه های کاربردی مناسب با امعان نظر و توجه ویژه به انگیزش کارکنان، موفقیتهای این اداره کل را بیش از گذشته ادامه داد.

نصیری ضمن تقدیر از زحمات داریوش صالح پور سرپرست پیشین اداره کل تامین اجتماعی شهرستان های استان تهران از سرپرست جدید استان و اینکه در موفقیت های آتی سازمان سهم بسزایی داشته اند، تقدیر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان