مهاجر پذیری بالا ضرورت تامین آب پایدار در یاسوج را دوچندان می‌کند


مهاجر پذیری بالا ضرورت تامین آب پایدار در یاسوج را دوچندان می‌کند

‌سرپرست آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهاجر پذیری بالا، ضرورت تأمین آب پایدار در مرکز استان را دوچندان می‌کند.

‌به گزارش ایسنا، فیض الله پاسره عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از تأسیسات آب و فاضلاب استان، افزود: مهاجر پذیری بالای مرکز استان این ضرورت را ایجاد می‌کند که با آینده نگری، تأمین و توزیع آب پایدار عملیاتی شود و در سایر شهرها نیز مدیریت مناسب منابع با رفع کامل نیازهای مردم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع کنترل تنش‌های آبی و افت فشار مناطق و نقش فرسودگی شبکه و انشعاب‌های غیر قانونی در این افت، اظهار کرد: در مرکز استان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده وارد مدار بهره برداری قرار گرفتن تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج مورد تاکید است.

سرپرست آبفای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین پیشبرد هدفگذاری ها با فعالیت پروژه آبرسانی از تنگه کبوتری را خواهیم داشت.

پاسره به فرسودگی بالای شبکه توزیع در استان اشاره و تصریح کرد: تعویض شبکه‌ها بر اساس برنامه ریزی و کنترل هدر رفت منابع اجرایی شده و تلاش می‌شود تا مشکلات و دغدغه‌های مردم در حوزه آب شرب به حداقل برسد

وی نقش فرهنگ سازی در مصرف صحیح و جلوگیری از تخلفات انشعاب‌های غیر مجاز را محسوس دانست و اضافه کرد: آب کالای با ارزشی است و باید در حفظ و مدیریت مناسب آن اهتمام لازم را داشته باشیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کره شمالی موشک جدید آزمایش کرد